הנשף המסורתי של פורים בבית איזי שפירא יתקיים גם השנה, ובמרכזו יעמוד פרויקט "תחפושות מתגשמות". במסגרתו, סטודנטים מהמחלקה לעיצוב תעשייתי בפקולטה לעיצוב של HIT מכון טכנולוגי חולון, יעצבו, יכינו ויתאימו תחפושות ל־21 ילדים עם מוגבלויות, הנעזרים בכיסא גלגלים או הליכון.

הפרויקט הוא בהובלה של הפקולטה לעיצוב והיחידה למעורבות חברתית בדקנט הסטודנטים של HIT ובתמיכת המועצה להשכלה גבוהה. במרכזו, הגשמת חלום עבור הילדים, החולמים על תחפושת מרהיבה בפורים, כשאביזר הניידות הוא חלק בלתי נפרד ממנה. ברוח הזמן, השנה ביקשו הילדים להתחפש לחיילים ולטייסים. לצד אלו, ניתן יהיה גם לראות דמויות של אסטרונאוט, די.ג'יי, שלגייה, סינדרלה, ברבי, כלב, במבי, וגם מאכלים וחטיפים אהובים כמו פופקורן, פיצה וחטיף שוקולד.

בין הילדים שיתחפשו השנה יהיו גם אביטל, חברה בקבוצת מנהיגות נוער של בית איזי שפירא, שנמצאת בו מאז שהייתה ילדה. השנה, ברוח הישראליות, בחרה בתחפושת מיקס שוקולד ישראלי ־ שקית של חטיפי שוקולד מוכרים.

איתמר, תלמיד בבית הספר לחינוך מיוחד בבית איזי שפירא, בחר להתחפש לאסטרונאוט. אביו, אילן, הוא איש קבע בדגת רס"ב, אשר בחג החנוכה האחרון הזמין את חיילות וחיילי היחידה שלו לשמח את ילדי בית הספר מתוך רצון ליצור מפגש מחבר, מרגש ומעודד בזמנים קשים אלו.
המיזם "תחפושות מתגשמות" הוא מסורת רבת־שנים. במסגרתו, HIT ובית איזי שפירא משתפים פעולה על מנת להעניק את חוויית ההתחפשות הפורימית גם לילדים, שכל כך משוועים לה.

המיזם מוכיח שנה אחרי שנה כי הכיסא או ההליכון דווקא יכולים לשדרג את התחפושת ולהפוך אותה לייחודית וליצירתית יותר. אירוע התחפושות החגיגי יתקיים ביום ראשון בבית איזי שפירא בהשתתפות ההורים, הילדים המחופשים והמעצבים המחפשים.