ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התייחס הערב (שבת) לאירוע ההשתלטות והירי בהיפר הכשר בפריז: "ארגוני הטרור נושאים שמות מגוונים, אך פועלים משנאת דמים. איסלם קיצוני שמבקש להכחיד תרבות כולה. מה שרואים בפריז זו רק ההתחלה".
הוא פתח את דבריו וסיפר כי שוחח עם סילין שרקי, שהייתה בת ערובה במרכול הכשר בלב פריז. "היא מתאוששת", אמר נתניהו והוסיף: "היא סיפרה לי על האכזריות הבלתי נסבלת של הטרוריסט, וגם על הגבורה של צעיר שניסה ליטול ממנו את הנשק, שנורה ואז גסס למוות במשך 45 דקות. אל סילין ואל כל יהודי צרפת ואירופה אני מבקש לומר: מדינת ישראל היא הבית שלכם". 

מוקדם יותר, פרסם ראש הממשלה בעמוד הפייסבוק שלו את הפוסט הבא: "אני משתתף בצערן של משפחות קורבנות הפיגוע בסופרמרקט בפריז: יואב חטב, פיליפ ברהאם, יוהאן כהן ופרנסואה-מישל סעדה. עם ישראל כולו נמצא אתכם בשעה קשה זו. אמש שוחחתי עם נשיא צרפת, פרנסואה הולנד, בעקבות הפיגוע. אמרתי לו שליבנו עם משפחות הקורבנות ושאנחנו מציעים כל עזרה שצרפת זקוקה לה. ביקשתי מהנשיא לשמור באבטחה מתוגברת על המוסדות היהודים.
על הקהילה הבינלאומית להתאחד לפעולה נגד הטרוריסטים מהאיסלאם הקיצוני ונגד תשתיות הטרור שתומכות בהם, פעולה שתפגע במקורות המימון של הטרור, ובמערכת ההסתה שמעודדת מעשים אלה". נתניהו צירף לפוסט את התמונה בה הכיתוב "je suis juif" (מצרפתית: "אני יהודי").