איום מפורש ברצח, אם בראשות הממשלה יעמוד איש שמאל - זה המסר ששלח לפני כמה ימים חייל בשירות סדיר, תושב אזור המרכז, בפוסטים שהעלה בפייסבוק. אתמול (שני) נעצר החייל לפנות בוקר על ידי שוטרי תחנת באר שבע בחשד שהעלה סטטוסים מאיימים בפייסבוק הכוללים הסתה לאלימות כנגד מועמדים ממפלגות השמאל.

מעצרו של החייל התאפשר בעקבות דיווח שהגיע לחוקרי תחנת באר שבע אודות סטטוסים שהועלו בפייסבוק ואשר כללו בין היתר הסתה לאלימות.  בחקירה שניהלו חוקרי תחנת באר שבע בשיתוף עם חוקרי המשטרה הצבאית (מצ"ח) התחקו החוקרים אחר עקבותיו של החייל שנעצר.
 
מהחקירה עלה כי החשוד העלה שני פוסטים בהם ציין  "אם שמאלני יעלה לשלטון, אני מבטיח ונשבע בנשמתי שאני אהיה יגאל אמיר הבא....." (הטעות במקור). במהלך חקירתו הוא קשר עצמו למיוחס לו והובא לבית משפט השלום בבאר שבע שם הוארך מעצרו.
 

סגן מפקד תחנת באר שבע סנ"צ אילן שושן ציין כי "המשטרה רואה בחומרה רבה את האירוע אשר מהווה הפרה בוטה של חופש הביטוי והמחאה הלגיטימיים תוך איומים והסתה בניסיון להשפיע על הבחירות וכי מיד עם קבלת ההודעה נפתחה חקירה שהביאה למעצרו של החשוד במעשה". עוד הוא ציין כי המשטרה תנקוט באפס סובלנות כלפי אירועים מעין אלה ותביא למיצוי הדין עם המעורבים.