אמני ישראל הצטרפו גם הם לאווירת החג והחלו לאחל בפייסבוק שנה טובה לעוקביהם ולכל עם ישראל.



גידי גוב, אשר לא ממש מרבה להצטלם בפייסבוק, שלח ברכה לבבית וטען כי מדובר באיחולים תוך כדי פתירת תשבץ סודוקו. הזמר ביקש קצת יותר רוגע וסבלנות, ואף ציטט כשאמר שהוא שכדאי שנהיה יותר זהירים ופחות קשים.


 


"שלום יקיריי, זה השולחן שלי עם קצת בלאגן, אני נוטש את הסודוקו, החלטתי לחדד את מוחי. שנה טובה, אם נהיה יותר זהירים ופחות קשים, כמאמר השיר, יהיה לנו קצת יותר טוב, נחמד פה... נהיה טובים ונחמדים. נשיקות לכולם. כל טוב ושנתראה בפייס".

 
שנה טובה מגידי גוב

שנה טובה מגידי גוב

Posted by ‎Gidi Gov - גידי גוב‎ on Saturday, September 12, 2015


 יוני רכטר איחל לכל עוקביו בפייסבוק ש"נדע להקשיב איש לרעהו וגם לתת מקום לשקט". רכטר צירף את הטקסט של עלי מוהר, סביבנו, כברכת חג.
 

נראה לי שמה שאנו צריכים לאחל לכולנו בשנה הבאההוא שנדע להקשיב איש לרעהו וגם לתת מקום לשקט!אני מצרף שיר של עלי מוהרשנה טובהיוני.

Posted by ‎יוני רכטר yoni rechter‎ on Saturday, September 12, 2015
משינה הרימו כוסית לחיים, עם איחול פשוט לשנה טובה ומתוקה
 

שנה טובהמלהקת משינה

Posted by ‎Mashina- משינה‎ on Saturday, September 12, 2015
נכון, הוא לא אמן, אבל עמית סגל איחל ל-98,888 עוקביו שנה טובה, ואף הצליח לנתח אותם סטטיסטית. לסיום הוא כתב שנה טובה לשבעה עוקבים מאיראן והבטיח כי לא יעביר את שמם למשמרות המהפכה.
 

שנה טובה לכם, 98,888 עוקביי. הסטטיסטיקה של פייסבוק מלמדת שבממוצע אתם גבר תל אביבי צעיר, בן 25-44, תואר ראשון, דובר עברית.400 מכם דוברי הודית בלבד, אבל אני חושד שזה לא קשור לעניין גובר שמפתחת תת היבשת ההודית כלפי מירי רגב אלא בגלל ש"Amit" הוא שם הודי פופולרי מאוד, ובהתאמה - שגם הפניות בהודית לשידוכים לא ממש אותנטיות. ולשבעת האיראנים שעוקבים אני מבקש למסור שלפי שעה אין בכוונתנו למסור את פרטיכם למשמרות המהפכה. ולמי שהצטרף השנה, הנה ״אדון הסליחות״ מתוך ערב מיוחד ב״תחריר״ בשוק מחנה יהודה בירושלים. שנה טובה, גם מרעות ומעברי הקטן.

Posted by ‎עמית סגל Amit Segal‎ on Sunday, September 13, 2015
  
 הדג נחש הסתפקו בברכה קצרה עם הלוגו הכל כך מפורסם שלהם 
 

<3 <3 <3

Posted by ‎Hadag Nahash הדג נחש‎ on Sunday, September 13, 2015

א
ייל גולן, שעבר אולי את השנה הקשה בקריירה שלו וחוגג את ראש השנה באומן, שלח ברכה לכל עוקביו.
 

חברים וחברות, שנדע שנה של אהבת אמת ואהבת חינם!שנה של שלווה ונחת,הצלחה, בריאות ובשורות טובות.שבוע מבורך לכולם

Posted by ‎אייל גולן העמוד הרשמי‎ on Saturday, September 12, 2015