כמעט בלי שנשים לב לכך, צבעי הפסטל האופטימיים הדירו מהבמה את האפרוריות החורפית. נכון שגם העונה אפשר לראות לא מעט גוונים של אפור בקולקציות, אך איכשהו הם כבר לא המוקד. במקומם, צבעי הפסטל צובעים את העונה בגוונים רכים ושמחים.





האהבה לפסטלים שאנחנו רואים העונה כמעט מנוגדת למגמה השולטת העונה - מראה שנות ה־70, שברובו מורכב מצבעים חמים יותר (בורדו, חומים, ירוק, כחול). אך מתברר שגם אנחנו צריכים מעט אופטימיות בחיים, ועל כן בתצוגות של דולצ'ה וגבאנה ופראדה, ראינו דוגמניות צועדות בוורוד, תכלת וצהוב עליזים. 





מה שנפלא בכל הסיפור הזה הוא שאנחנו בהחלט יכולים להעביר פריטים מהקיץ למלתחה החורפית שלנו. פשוט צריך לאבזר אותם בצורה אחרת. זאת אומרת שאם יש לכן שמלה ורודה ומתוקה, אפשר פשוט לזרוק עליה סריג מגניב או מעיל גדול. זה נכון גם לגבי מכנסיים בהירים שחשבתם שייתקעו לכם בארון.

חולצה פסטלית ירוקה, תכולה ואפילו צהובה שקניתם בקיץ, תיראה מעולה עם חצאית עור למשל וז'קט. אני בעד משחק של ניגודים וחומרים, אך הכל תלוי בלוק שאתם רוצים להשיג. אם אתם רוצים להתחדש, תוכלו למצוא מגוון רחב של סריגים, מעילים, חולצות, מכנסיים, תיקים ונעליים, שיאירו את החורף המנומנם.