קבוצת הג'רוזלם פוסט השיקה היום (ראשון) אתר רכילות חדש תחת המותג TMI, אתר הבידור והרכילות החדש שירגש את הביצה בארץ הקודש ויספק את החדשות הצהובות המעניינות מהארץ ומהעולם. ה"טאלנטיות" הגדולות בתחום הרכילות של הקבוצה, ליאורה גולדנברג-שטרן כתבת מעריב סופהשבוע, מיקי לוין שאמונה על החדשות החמות במהלך השבוע, ומיכל גלנטי האחראית על הרכילות העסקית, הן הכותבות המרכזיות של האתר, ואחראיות להביא לאתר את ה"סקופים" החמים והמעניינים, כפי שעשו עד היום במסגרת העיתון מעריב.
באתר שמנהל ועורך אמיר צומר, כשעל עיצובו הופקד ספי בוגין, יספקו לגולשים את המידע המעניין ביותר וללא צנזורה. האתר ישלב תוכן מעולם הזוהר של הסלבס, לצד הצצה מאחורי הקלעים של עולם העסקים, וכן ביקורות סטייל של חן אבני (חיננית), תמונות פפראצי, ספיישלים וסקנדלים שיעניינו את כל חובבי הרכילות. האתר, פותח במשך חודשים של מחשבה ועבודה, על ידי מחלקת האינטרנט של קבוצת הג'רוזלם פוסט, בראשות יוסי אביב.
 

מנכ"לית קבוצת הג'רוזלם פוסט, רונית חסין הוכמן, הסבירה כי "אנחנו גאים להשיק אתר רכילות שלא נראה כמותו בישראל. כבר ביום הראשון לעלייתו לאוויר, יוכלו הקוראים לראות את האופי הייחודי של האתר, ואת איכות כותביו ועורכיו, המייצרים תוכן מעניין לגולש על סלבריטאים ואנשי עסקים בארץ ובחו"ל, בצורה רעננה וחווייתית".

אתר TMI (צילום מסך)
אתר TMI (צילום מסך)