לאחר שפורסמו הוצאות המשלחת של ראש הממשלה בנימין נתניהו לניו יורק, התייחסו טל ברמן ואביעד קיסוס בתכנית הבוקר ב-eco99fmn לעיצוב השיער והאיפור של נתניהו, והצליחו אפילו לקשור את סינדי לאופר לסיפור. אביעד טען בשידור כי "ברמן, לא דיברנו על הכסף של השיער של ביבי ב-1600 דולר לקח מעצב שיער בביקור שלהם בניו יורק, זה לא כזה כסף גדול". 

טל: המחירים האלו הם גדולים, הם יקרים, מוגזמים, הם מופרעים, אבל זאת לא מופרעות שאפשר להתחלחל ממנה, כשאתה מחלק את זה לחמישה ימים יוצא לך 300 דולר למאפר, 300 דולר לשיער ליום. אלוהים יודע שהזוג הזה הוציא יותר, ויוציא יותר על חשבונכם". 

אביעד: "דווקא המספרים האלה לא קשים. אבל אתה אומר גם למה הוא צריך שיער ב1600 דולר? יש לו נורא מעט שיער. אפשר למנות אותם. אם אתה מחלק את ה-1600 דולר פר שערה, אני ישר אמרתי אולי יש שם שזירה". 

טל: "לא נראה לי. אני יש לי עין לזה".



אביעד: "אבל אתה לא יודע איך זה נראה בטבעי. מישהו כתב טור למה ראש הממשלה צריך פאן 3 פעמים ביום? או שיש שם איזה תוספת שתופסת או שהוא מתולתל אפרופרו חיבורו לשורשיו הספרדיים יכול להיות.. לא תלתלים ביונסה-ניסים גרמה, קצת תולתולים".



טל: "אנחנו זוכרים תמונות שלו צעיר ומלא היה לו שיער גלי, אתה יו'דע כל מבצע אנטבה וסיירת מטכ''ל". 


אביעד: "כשהשיער שלך מלא והוא גלי אז בלורית אבל כשהשיער שלך דליל והוא גליל אז הוא תולילי ואם אתה לא עושה שלוש פעמים ביום את הפאן אז יכול להיות ש.. אני מנסה לחשוב על דוגמא מן העולם... לא עולה לי כרגע".



טל: "אל תשכח שזה רק צד אחד גדול כדי שיהיה אפשר למשוך אותו לצד השני, כמו אצל סינדי לאופר בשיר שלה 'girls just wanna have fun' ". אביעד: "לא! התולילים מקצרים את זה, זה מיק האקלר מסיפלי רד שהתולילי מגיע עד אמצע הראש. טל: חבל לי שאנשים לא התחלחלו מהדברק האמיתי מפרסום ההוצאות של נסיעתו של משלחת ראש הממשלה לניו יורק לפני כמה חודשים: 700 דולר בייגלה לחמ''ל". אביעד: "אולי זה לא היה בייגלה, זה היה פרעצלס". 


טל: "כמה בייגלה אפשר לאכול?" אביעד: "אולי רק זה מה שאפשרו להם לאכול".