רק בן 13, וכבר נאשם בשורה של עבירות מין קשות: לבית משפט השלום לנוער בתל אביב הוגש היום (שלישי) כתב אישום על איומים ותקיפה נגד תושב בני ברק בן 13, בגין ביצוע מעשים מגונים ומעשה סדום בילדים בני 6-2. כתב האישום הוגש על ידי עו"ד מיטל מור מפרקליטות מחוז מרכז, עם בקשה להארכת התנאים המגבילים, מעצר בית מוחלט, עד לתום ההליכים המשפטיים נגד הנאשם.



על פי כתב האישום, ביום חמישי לפני כשבוע וחצי, היתה ילדה בת 5 הייתה בדרכה חזרה לביתה עם אמה, לאחר שחזרו מקניות. האם ביקשה מהילדה לקרוא לאחיה לצורך עזרה עם הקניות, אך כשהגיעה לבניין ניגש אליה הנאשם וביקש ממנה להצטרף אליו כדי לגלות סוד. בחצר הבניין, הפשיט אותה מבגדיה למרות התנגדותה וביצע בה מעשה מגונה.



באותו יום, יצאה ילדה בת 6 לכיוון בית חברתה. הנאשם ניגש אליה וביקש ממנה שתתלווה אליו ותעזור לו לחפש כסף שאבד לו. לאחר מכן הכניס את הקטינה למבנה נטוש ושם הפשיט אותה וביצע בה מעשים מגונים חמורים.



במקרה נוסף, שלושה שבועות קודם לכן, שהתה בת שנתיים מחוץ לביתה. הנאשם לקח אותה לאתר בנייה סמוך וכשילדה בת 8 דרשה ממנו להחזיר את התינוקת, היא הוכתה על ידו. לאחר מכן הפשיט את התינוקת, שהחלה לבכות. אביה של התינוקת הגיע למקום והנאשם אמר כי שמע תינוקת בוכה באתר – ועזב את המקום.



חמישה ימים לפני כן, ביצע הנאשם מעשה סדום בילד בן 5 בחצר אחורית של בניין בעירו. שכן מצא את הילד עירום, ותלונה הוגשה למשטרה.