דאגה גדולה מאוד בעולם החרדי. לאחר שבמהלך השבת, לאחר ששוב לא חש בטוב, אושפז אמש, בשעות הלילה, הרב אהרון לייב שטיינמן (103) בבית החולים מעייני הישועה, כשהידיעות לגביו והשמועות שוטפות את העולם החרדי. הבוקר (ראשון), אמר אחד מהמקורבים אל הרב כי הוא סובל מקוצר נשימה ומחום גבוה כתוצאה מזיהום שהרופאים טרם הצליחו למצוא את מקורו. ובאם מצבו לא ישתפר בזמן הקרוב יאלצו רופאיו לחברו למכונת הנשמה. מקרוביו של הרב שטיינמן טוענים כי המצב "לא טוב".



לאחר שמצבו לא השתפר ואף ניכרה החמרה קלה, הורו רבני הישיבות בכל הארץ להפסיק את סדרי הלימוד בישיבות ולהתפלל לרפואתו. בית החולים 'מעייני הישועה' - המנהל הרפואי פרופ' מוטי רביד עדכן: "הזיהום נמצא בגופו של ראש הישיבה הגאון הרב אהרון יהודה לייב שטיינמן. צוות הרופאים מבצעים בדיקות למציאת המקור".

הרבה מאוד אישי ציבור הביעו את תקוותם לכך שהרב יחלים במהרה, ואפילו ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אמר בפתח ישיבת הממשלה: "אני רוצה לאחל לו החלמה מהירה, חשוב מאוד לא רק בעולם החרדי, אלא גם בעם ישראל. מצטרף לציבור הרחב שמתפלל לשלומו".  גם השר לביטחון פנים, גלעד ארדן, כתב אתמול בפייסבוק מתפלל לרפואתו השלימה של הרב שטיינמן שליט"א, מנהיג של ציבור גדול בישראל ".