רגע לפני שהסופה "אירמה" החלה לכתוש את ארצות הברית, מראה מוזר לא פחות מטורנדו הופיע על החוף של מיאמי, אחד מהמקומות שצפויים לספוג את הסערה. מדובר בלא אחרת מאשר קיילי מורגן, מנחת הטלוויזיה הקנדית NAKED TV, שהחלה לשאול את המתרחצים בים על בסאות' ביץ' על מה שעומד להתרחש. 

קיילי אפילו ראיינה מספר אנשים שסיפרו על הפחדים שלהם מהעובדה כי הסופה עומדת לפגוע בצורה ישירה באי, אך כפי שאתם יכולים לראות בתמונות, רובם לא ממש הבינו את מהות השאלות, וניסו בעיקר להישאר רציניים. הטלוויזיה הקנדית, אגב, היא קונספט שיצא לדרך לפני מספר שנים, כשהתוכנית העיקרית שלו היא "התוכנית שאין לה שום דבר להסתיר". מדובר בתחנת טלוויזיה אשר בהן משדרות נשים אטרקטיביות בעירום מלא, במה שבדרך כלל מתקבל באהדה מאוד גדולה אצל המרואיינים בתוכנית. 
 

ריאיונות עומק. צילום מסך: THE SUN



הראיונות הגיעו לאחר שמספר דוגמניות כבר הביעו את דאגתן ותמיכתן בפוארטו ריקו ובקאריביים, עם תמונות חושפניות אותן העלו לאינטרנט "כאקט של סולידריות". דוגמנית האינסטגרם, דנה האם, מקולומביה, אוהיו, העלתה תמונה שלה טופלס וכתבה עליה: "שולחת מחשבות חיוביות וחיזוקים לאיים שנפגעו, נראה שהם חטפו מאוד חזק, אז המשיכו עם התפילות שלכם".

קארה דל טורו התאבלה על אלו שאיבדו את חייהם וכתבה: "שולחת חיזוקים לאיים עכשיו, החזיקו מעמד". הדוגמנית האוקראינית, לאנה אלכסנדרה שלחה תמונה שלה מתפללת ממיטתה לאחר ששהתה באזור וכתבה: "אני רק רוצה להגיד לכם שאני בסדר ולא נפגעתי כלל". לאחר מכן העלתה תמונות שלה עם כוחות הביטחון וגם תמונות שמראות את הפגיעות באי.