משטרת ישראל עצרה הערב (ראשון) שלושה צעירים בשנות ה-20 לחייהם בתל אביב, ירושלים ורחובות, בחשד שתקפו בליל שבת את נהג המונית מאיר כהן, לאחר בילוי לילי בבאר שבע. כזכור, כהן הותקף על ידי השלושה לאחר שהסיע אותם בחזרה מבילוי במועדון בבאר שבע. לאחר המקרה, סיפר כהן על התקיפה: "בסמוך לשעה ארבע בבוקר אספתי שלושה צעירים בני 20, אולי 30 ממועדון חמש על עשר".



"כשהגענו ליעד, החל ויכוח בינם לביני על הפרשי תשלום סביב החמישה, עשרה שקלים, לא משהו מיוחד. אמרתי לבחורה 'אין בעיה אני אוריד לך מהסכום וכמה שתרצי אגבה'. בינתיים ירד אחד מהם מהמונית וטרק בחוזקה את הדלת. יצאתי לקראתו החוצה והוא פנה בצורה מאיימת 'למה מה אתה יכול לעשות?'" אך זוהי רק הקדמה למה שציפה לכהן.



"השלושה נעלמו כלא היו"



"באתי להוציא את הטלפון מהכיס כדי לחייג למשטרה והם כנראה חשבו שאני מתכוון לשלוף סכין או משהו ומיד תקפו אותי באכזריות", הוא סיפר. "אני שוכב במונית על הגב והם שניהם עליי. הם מפוצצים אותי באגרופים לראש כשהם אחוזי טירוף, ותוך שאני מתחנן על נפשי חבטו בי ללא רחם בפנים ובראש עד שלא יכולתי והתמוטטתי על המדרכה", סיפר נהג המונית, "אפילו מחבלים לא מתנהגים כך".

"התקשרתי למשטרה ודיווחתי על האירוע הם הגיעו במהירות אבל השלושה נעלמו כלא היו. הם נכנסו לאחד הבניינים כאילו דבר לא קרה , כאילו אני אוויר . אני לא מבין לאן הגענו, למה כל הרוע הזה?", סיים הנהג את דבריו. השוטרים שהגיעו לזירה אספו ממצאים והחלו בניסיון להתחקות אחר השלושה אולם ללא הצלחה. כהן, הגיש תלונה במשטרה שפתחה בחקירה והוא מקווה שהמשטרה תצליח ידה על המעורבים כדי שישלמו את המחיר.