החברים על ארבע ידועים כחכמים ובעלי יכולות יוצאות דופן מאשר בעלי החיים, שכן כבר נתקלנו בכלב שמצייר מדהים, ואפילו באחד שמחליק על הקרח. בימים האחרונים עלה לכותרות כלב מסוג לברדור, שהצליח להדהים את הגולשים ברשת בביצועי תרגילי יוגה מרשימים הדורשים הרבה גמישות וקורדינציה. צפו בכלב מגנוס מפגין כישורי יוגה מרשימים: 

הכלב שמבצע אימוני יוגה באופן מושלם (צילום: טיקטוק)

הכלב הטיפולי, ששמו מגנוס, הוא סנסציה ברשתות החברתיות, אחרי שצבר למעלה משני מיליון עוקבים בעמודי הטיקטוק והאינסטגרם שלו. מלבד תנוחות היוגה, בעליו של מגנוס מקפיד לפרסם ברשת תוכן מגוון ומקסים של הלברדור החמוד. אבל בואו נחזור לסרטון שלשמו התכנסנו. 

על הסרטון החמוד כתבה בעליו של מגנוס: "ניסית דוגה?" – כלומר, שילוב המילים "דוג" ו-"יוגה", שיצרו סוג חדש של אימון על ארבע. המונטאז' מתחיל כאשר הכלב ובעליו מגלגלים את מזרני היוגה הכחולים שלהם על הרצפה, ומשם צעד אחר צעד הם עשו שישה תרגילים שבוצעו בדיוק רב. 

אחרי שהסרטון הפך לוויראלי, ונצפה למעלה מ-2.7 מיליון פעמים, הצופים היו המומים מהכישרון המרשים של הכלב ושיבחו את בעליו על הקשר המיוחד ביניהם. "הכלב הזה מוכשר כל כך. יכולתי להרגיש את הנשמה שלו יוצאת בזמן תרגילי היוגה", כתבה אחת הגולשות, בעוד אחר חיזק: "איזו טכניקה! זה הדבר הכי טוב שראיתי כבר זמן מה".