עדכונים חיים

משפט נתניהו צפוי להתחדש: שני חוקרי משטרה העידו בתיק 4000

משפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו התחדש היום, כאשר שני חוקרי משטרה, נועם משולמי ואופיר זילברשטיין, העידו במסגרת תיק 4000

בנימין נתניהו בבית המשפט בנימין נתניהו בבית המשפט (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)

עד המדינה: "לא התבקשתי לחפש עניינים אישיים בעניין של ניר חפץ"

החוקר משולמי השיב לשאלותיהם של הפרקליט אסף עיסוק והסנגורית של אלוביץ' נועה פירר :"התבקשתי למצוא אירועים מרכזיים-לבדוק האם בהתאם להתכתבויות באתר וואלה יש התכתבויות שתואמים לצילומי המסך (בית) של וואלה. ראינו אם יש רצון לקדם כתבה מסויימת או להוריד אותה. במזכרים ניסיתי לתת את תמונת המצב של אותם התכתבויות – של המצב שהשתנה לטובה או שינוי וניסיתי לחפש בגוגל את הכתבה עצמה. היה אפשר לחפש מילות חיפוש לפי תאריכים."

לגבי שיחות ניר חפץ, עד המדינה סיפר :"חיפשנו שם של אחד החשודים, תכתובת בניהם כל דבר שמעיד על קשר ישיר או עקיף בין חשודים בין עדים בין אתר וואלה לעובדים בו משהו". לשאלת הפרקליטה יעל שחף סיפר :"לא התבקשתי לחפש עניינים אישיים בעניין של ניר חפץ. תמיד שמתי כחוקר דגש על צנעת הפרט".

מתן וסרמן

משפטו של רה"מ נתניהו התחדש היום

משפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו התחדש היום (רביעי), כאשר שני חוקרי משטרה, נועם משולמי ואופיר זילברשטיין, צפויים להעיד במסגרת תיק 4000.

החוקרים מגיעים להעיד על העבודה הטכנית שעשו בבדיקת הדרישות שהופיעו בטלפון של ישועה מאלוביץ' להוריד ולדרדר ידיעות - אל מול מה שהיה באתר (באמצעות אתר שנקרא past pages) כלומר, וידאו שהדרישות נענו.

מתן וסרמן