אחד האתגרים המרכזיים בתחום החינוך כיום הוא צמצום הפערים הלימודיים שנוצרו בעקבות מלחמת חרבות ברזל. בשבועות האחרונים, 180 מחשבים ניידים חולקו לתלמידים וסטודנטים המפונים מהצפון והדרום, במטרה לאפשר להם להמשיך וללמוד על אף התנאים המורכבים. תרומה זו באדיבות חברת ההייטק הגלובלית אורקל היא חלק משותפות ארוכת שנים בין החברה לבין תכנית אתגר ה-SEL מבית עמותת בוגרי 8200.

אורקל היא שותפה בתכנית אתגר ה-SEL שמובילה עמותת בוגרי 8200, תכנית לקידום פתרונות טכנולוגיים ללמידה רגשית-חברתית במערכת החינוך. התרומה הנוכחית של המחשבים הניידים היא המשך ישיר לשותפות זו, ומיועדת לסייע לתלמידים שנפגעו מהמצב הבטחוני להמשיך בלימודיהם מרחוק. המחשבים, שהגיעו מחו"ל, עברו בדיקות מקיפות, פירמוט והתאמות לעברית על ידי ארגון "מתחשבים", לפני שחולקו לתלמידים. כך, תלמידים רבים יכולים כעת לנהל שגרת לימודים מאפשרת יותר בתנאים המורכבים מחוץ לבתיהם ולצמצם את הפערים הלימודיים שנגרמו בגלל המלחמה.

נעמי גוברין שוורץ, מנהלת תכנית אתגר ה-SEL: "בתור תכנית המקדמת פתרונות טכנולוגיים, אנו מבינים כי גישה לטכנולוגיה היא תנאי בסיסי ללמידה דיגיטלית אפקטיבית, וגאים לקחת חלק במתן מענה לצרכי התלמידים המפונים, בשותפות עם חברת אורקל והודות לתרומתם הנדיבה".

ערן פייגנבאום, מנכ"ל אורקל: "אומרים שצריך כפר שלם כדי לגדל ילד. במיוחד עכשיו, השקעה בחינוך ובהיבטים רגשיים וחברתיים של ילדים היא קריטית במאמץ לחזק את דור העתיד של ישראל ולפעול לשיקומן של קהילות שלמות שנפגעו במלחמה. אורקל תמשיך לעמוד לצד אזרחי ישראל, ולהעמיד את מיטב הטכנולוגיות שברשותה לטובת חיזוקה של החברה והמדינה".