הקרן לידידות תרמה כספים כדי לאפשר רכישת 10,000 ילקוטים חדשים, במסגרת מבצע "ילקוט לכל ילד" שמקיימת עמותת יד ביד. הילקוטים מחולקים לילדים ממשפחות שידן אינה משגת לרכוש אותם.הילקוטים מועברים לצד ערכות כתיבה על ידי יד ביד למחלקות רווחה ברשויות מקומיות, מנהלי בתי ספר ומוסדות, ומוענקים לתלמידים לקראת שנת הלימודים החדשה.

בין מקבלי התיקים גם ארבעת ילדיה של א', אם חד־הורית ממרכז הארץ: "אין לנו משפחה נוספת בארץ מעבר למשפחה שלנו. לצערי הרב, בתקופות של חופשים אין לי כל אפשרות לצאת לעבוד, כי אני צריכה לשמור על הילדים הקטנים. סכום המזונות הנמוך שאנחנו מקבלים לא מספיק לבדו לכסות את ההוצאות הבסיסיות ביותר", משתפת א' ומוסיפה: "אני מקבלת סיוע במזון וגם בשכר דירה. אנחנו נסמכים על תרומות, וכך למשל אם חסר לנו מוצר כמו מכונת כביסה או ארון, אנחנו מבקשים. בכל שנה מחדש אני גם נעזרת בקבלת ציוד לבית הספר עבור הילדים. הילקוטים החדשים גורמים להם להרגיש שווים".

נשיאת הקרן לידידות יעל אקשטיין אומרת: "המצב הכלכלי הקשה והעלייה הניכרת במחירים בכל המשק נותנים את אותותיהם בקרב משפחות רבות בישראל, שנתקלות בקושי רב במיון כל ההוצאות הנדרשות עבור ילדיהן לשנת הלימודים. מצב זה מעיב על תחושת החגיגיות שמגיע לילדים אלה לחוות לפני שהם חוזרים למסגרות החינוכיות. כולי תקווה כי שיתוף הפעולה עם יד ביד יקל על משפחות רבות להתכונן לפתיחת שנת הלימודים".

מנהל עמותת יד ביד הרב יעקב גלויברמן מוסיף: "זו השנה ה־22 שבה אנו מחלקים ילקוטים בכל הארץ, משום שילדים רבים נאלצים ללכת לבית הספר עם שקיות ניילון. באמצעות הסיוע מהקרן לידידות יכולנו לתרום ילקוטים ברמה גבוהה וקיבלנו דחיפה משמעותית להמשיך בפרויקט".