מזכירת ארגון המורים התיכוניים בצפון, יעל לפר-ביטון, התארחה הבוקר בתוכניתו של יואב מינץ ברדיו צפון 104.5FM ושוחחה איתו על העיצומים של ארגון המורים התיכוניים.

באשר לדרישת שיפור השכר של עובדי הארגון, אמרה: "12 אלף זה השכר ההתחלתי אותו ראוי לתת למורים במדינה. כל הדרכים נכונות כדי להעיר סוף סוף את משרד האוצר ושר האוצר, זה העתיד של המדינה".

"אם הציעו למורים ותיקים 2 אחוזים של תוספת למשכורת והאינפלציה עלתה, בעצם הציעו למורים להוריד את שכרם. רן ארז אמר שהישיבות עם האוצר הם כמו חוג, שלא יציעו הצעות מזלזלות. הצעות שכל ילד מבין שהם לא בסדר, אנחנו בתיכון", הסבירה. 

בהמשך, הוסיפה: "פנינו לאוצר עם הבקשות, הדרישות והעמדות ושום דבר לא קרה מאז. אלו הדרישות שלנו, דברו איתנו עם הצעות שיעניקו תוספות שכר למורים כי מגיעות לנו תוספות שכר. אתה מנסה לעשות דברים יצירתיים שיגרמו לאנשים להבין מה קורה פה. אנו היחידים ששומרים את התלמידים בסביבה חינוכית. תמיד הייתה סיבה לא לתת למורים תוספות שכר. המצב באמת לא קל, אך זה לא אומר שאנחנו צריכים להמשיך לעבוד בחינם". 

"הלוואי שארז ימשיך להיות חזק כמו עכשיו", ציינה לפר־ביטון בסיום השיחה. "היה הסכם שכר מצוין, השנים עברו, התוספות נשחקו. זה לא על הגב של התלמידים, זה למענם ולמען הדורות הבאים. רובו המכריע של השטח איתנו כי מבינים שזה העתיד שלנו ועתיד המדינה", סיכמה.