אתי אלטמן, פעילה לזכויות בעלי חיים פרסמה היום (שלישי) בפייסבוק פוסט מרגש, הקורא לשינוי דחוף במערכת הבריאות בישראל. היא פתחה במילים: "יום בחירות היום,  יום גורלי ואני בוחרת לשתף אתכם במה שעובר עלי ומה שאני מרגישה בלב".

"בעלי חלה בסרטן ריאות עקב הזנחה של הרפואה בישראל שפשטה מזמן את הרגל", כתבה אלטמן, "מאז אני והוא עוברים גיהנום. לא ייאמן באיזה מצב נמצאת מערכת הבריאות,  לא ייאמן לאן זה הגיע - אין מספיק כוח אדם, אין מספיק מיטות, אין ציוד רפואי, חולה בסרטן ריאות מאושפז יחד עם חולים בדלקת ריאות וממתין ימים שלמים לבלון חמצן!  אם אתה לא שרי אריסון לא מתייחסים אליך. בעלי היה יכול להיות מאובחן לפני חודשים ארוכים אבל במקום זה עשו לו בדיקות פשוטות ושחררו אותו הביתה. עכשיו אנחנו משלמים על זה". 
"הגעתי למסקנה שעמותת תנו לחיות לחיות מטפלת בבעלי חיים יותר טוב מאשר בתי החולים במדינה מטפלים בבני אדם, פשוט ביזיון וחוסר כבוד לאזרחים שגרים במדינה הזו,  עובדים כל החיים ומשלמים מיסים וכשמגיע הרגע שאנחנו צריכים עזרה, המדינה יורקת לנו בפרצוף. עד שאתה לא מגיע לנקודה הזו אתה לא מבין כמה זה נורא, כמה מתסכל ואיזה חוסר אונים", כתבה פעילת בעלי החיים. 

"אני זועקת מדם ליבי - בבקשה תעשו שינוי! המצב לא יכול להימשך כך יותר, זה יותר חשוב מהאיום האירני!! לכו להצביע ותשנו את המצב במדינה הזו! לאן הגענו? אני שעזרתי לאלפי בעלי חיים ואנשים במדינה, מצאתי את עצמי חסרת ישע שלא מצליחה לעזור לבעלי היקר שכל כך סובל. אני פשוט מתביישת במערכת הבריאות שלנו.
"בבקשה תעזרו לי לעזור לדבלה היקר שלנו, תצביעו,  תשפיעו ותעשו שינוי", סיכמה אלטמן.