ח"כ משה פייגלין הודיע הערב (שני) בכינוס של תומכיו בקרב קבוצת מנהיגות יהודית, כי הוא עוזב את הליכוד ויוצא לדרך חדשה במטרה להגיע בעתיד להנהגת המדינה. 

פייגלין אמר כי קיבל כמה הצעות להשתלב במפלגות המתמודדות לכנסת ה-20 והודיע כי הוא בוחן את הדברים, אך הוסיף אנני רוצה לקחת חלק במפלגת אווירה של רייטינג. "אם יהיה צורך לוותר על הכנסת הבאה כדי לבנות את עצמנו נעשה זאת". הוא ציטט את משה כחלון שהעריך שהבחירות הנבאות יהיו בתוך שנה וחצי מכינון הכנסת. 

בתגובה לתוצאות הפריימריז שלו ושל ח"כ ציפי חוטובלי, אמר פייגלין: "מי שהוציא אותי ואת חוטובלי מהכנסת זה לא מתנחלים ולא דילים אלא בחור בשם חיג'אזי שמוצא משפחתו מחיג'אז. זה הבחור שירה ביהודה גליק ובשיבת עם ישראל להר הבית. מדינה שלמה ובראשה נתניהו החליטה לברוח מחיג'אזי וכבר נאמר כי בלי הר אין בית. בליכוד כולם ברחו חוץ מעבדכם הנאמן ומציפי חוטובלי". 



פייגלין התייחס גם לראש הליכוד, ראש הממשלה בנימין נתניהו, ואמר כי אינו כועס עליו אך הבהיר: "הוא עשה לי סיכול ממוקד".



פייגלין המשיך ותקף את הליכוד: "לא היו נאמנים מאיתנו לתנועה, אך כמו אישה מוכה, אך נאמנות חד צדדית אינה אלא תלות. אנו לא חשים מוכים ולעולם לא נרגיש תלותיים. אנו בני חורין. בעזרת השם, נקים מדינת חירות יהודית ונתקן עולם למלכות שמים".



בסיום האירוע החלו לאסוף תרוןמות להתארגנות החדשה הנשענת על מנהיגות יהודית.



בתשובה לשאלת 'מעריב אוןליין' אמר פייגלין: "אני מתכוון להקים תנועה פוליטית וזה אומר גם מפלגה. בשלב מסוים, ייתכן שעוד בבחירות הקרובות, נצטרך להקים מפלגה אבל קשה לי להאמין שנספיק לעשות זאת".



הוא הוסיף כי יש אפשרות ללחבירה למפלגות קיימות. "בכל מקרה ננגיש את עצמנו ואת מנהיגות יהודית לצורך התמודדות על הנהגת המדינה בזמן הקרוב", אמר.