משה כחלון, יו"ר מפלגת כולנו, דיבר הערב (שני) בכנס "בוחרים" באוניברסיטת בן גוריון בנגב ואמר:  "שואלים אותי למה יש ברשימה שלנו אנשים פחות מוכרים. רשימה לכנסת זה לא מצעד מוכרים, רשימה לכנסת צריכה להביא אנשים עם עשייה ולנו ברשימה יש אנשים כאלו בדיוק."

עוד הוסיף משה כחלון: "יש לנו תכנית מסודרת לפירוק מנהל מקרקעי ישראל ואני מודיע כאן - אני הולך לפרק את מנהל מקרקעי ישראל. אם לא נקבל את מנהל מקרקעי ישראל, לא ניכנס לממשלה. רפורמה נגד חלשים היא קלה, רפורמה נגד חזקים היא הדבר הקשה. רפורמות לא מתבטאות בלכתוב סטטוסים בפייסבוק או להתראיין יפה בטלוויזיה. רפורמות מתבטאות במעשים ולא בדיבורים. בסוף צריך להילחם במונופולים. המונופולים הם חזקים עם הרבה כסף, וזה ממש לא קל."
 
"אנחנו נציג תכנית ברורה לפירוק המונופולים תוך התייעלות ושמירה על העובדים. שלא יעבדו עליכם – התייעלות היא לא פיטורי עובדים אלא פתיחת קווי ייצור נוספים. תהליך כזה טוב למפעל, לעובדים וגם לשמונה מיליון אזרחים של מדינת ישראל", הוסיף כחלון. 

מוקדם יותר היום פתח משה כחלון את קמפיין הבחירות שלו, ותקף את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ושר האוצר לשעבר, יאיר לפיד: "ראש הממשלה ושר האוצר רבו מהיום הראשון שנכנסו לממשלה וסדר היום הציבורי היה בסוף סדר העדיפויות שלהם", כך אמר. 
 
בשיחה אחד על אחד עם העיתונאי בן כספית, בכנס איגוד השיווק, דיבר יו"ר כולנו על מחדל מחירי הדיור של מדינת ישראל: "רק קובה וצפון קוריאה מחזיקות בכמות קרקעות כמו מנהל מקרקעי ישראל." כחלון תלה את האשמה בממשלה: "הממשלה היא האשמה היחידה במחדל מחירי הדיור ויוקר המחיה. נתניהו ולפיד רבו מהיום הראשון שנכנסו לממשלה, והאינטרס הציבורי עמד בסוף סדר העדיפויות שלהם". 
 
כחלון הדגיש כי למרות שהכוונות של העוסקים במלאה להורדת מחירי הדיור הן טובות, השורה תחתונה היא במבחן התוצאה: "יש לנו תכנית מסודרת לפירוק מנהל מקרקעי ישראל ואני מודיע כאן - אני הולך לפרק את מנהל מקרקעי ישראל וכל משרד שאני אהיה בו יהיה אחראי על המנהל. כך לא אוכל להאשים אף אחד בשום דבר."