שלוש נשים בעשירייה הראשונה (ועוד ציפי לבני כשיריון), מכה לאיתן כבל וגם זוהיר בהלול כחבר כנסת, כך הוכרז הבוקר (שלישי) בתוצאות הפריימריז של מפלגת העבודה. 

מזכ"ל מפלגת העבודה, ח"כ חיליק בר, הקריא את התוצאות, כשהמנצחת הגדולה, ח"כ יחימוביץ', זכתה ב-81 אחוזים מהקולות (22,855 קולות), בעוד שאיתן כבל (15,902) קיבל 56 אחוזים בלבד, שמיקמו אותו במקום העשירי בלבד.



ההפתעה הגדולה של הבחירות, ח"כ סתיו שפיר, קיבלה את אמון ציבור הבוחרים שלה, כשהשיגה 21,588 קולות, שהם 76.1 אחוזים.
 

יו"ר מפלגת העבודה, יצחק הרצוג, ברך הבוקר על הרכב הרשימה ואמר: "זהו בוקר של תקווה! בחרנו אתמול רשימה טובה ביותר, נקיית כפיים, אמיצה ולוחמנית עם הרבה ציונות, שמשלבת ניסיון רב עם חשיבה פורצת דרך, אידואולוגיות עמוקות ויכולת מימוש כבירה".

הרצוג התייחס למשימה הצפויה לחברי המפלגה שנבחרו - לנצח בבחירות הקרובות. "זו רשימה שמייצגת את כל חלקיה של החברה הישראלית ותוביל את המדינה, יחד עם חברינו מהתנועה ודמויות מצוינות נוספות, לשינוי דרך ולכיוון חדש בארבע השנים הקרובות. העבודה רק מתחילה ולכולם יש מקום להשתלב ולתרום. יש לנו חודשיים להגיע לכל מקום בארץ, לדפוק על כל דלת, לקרוא לאזרחיות ואזרחי ישראל לקחת את ההגה של המדינה הזו יחד איתנו, ולחולל את המפנה שכל מדינת ישראל מייחלת לו", הוסיף.

ח"כ איתן כבל התייחס לדירוגו במקום ה-10 הנמוך יחסית ברשימה, ואמר "אני לא רוצה להתקרבן ולהתבכיין. אלה הן התוצאות והעובדות ואני מכבד אותן. אני מסתכל קדימה".


הרשימה המלאה של הבחירות.
 
כבל, יו"ר סיעת העבודה בכנסת, התמודד למעשה על הבכורה ושאף להגיע למקום הראשון בפריימריז, אלא שלמקום הזה נבחרה יחימוביץ'. עם פרסום תוצאות הפריימריז התברר לו הבוקר כי "הדיל" שרקם עם חברי הכנסת אראל מרגלית, מרב מיכאלי ועם יו"ר מועצת הגלבוע נכשל למעשה. 

גם זוהיר בהלול, שנבחר במקום ה-17 חגג את התוצאות ואמר: "אני עשיתי את הקמפיין הכי קצר והכי זול בתולדות הפוליטיקה הישראלית. רק 21 יום לפני הפריימריז הודעתי על כניסתי למירוץ. הוצאתי בערך 30 אלף שקל ואני שמח שהצלחתי". בהלול הוסיף כי במהלך הקמפיין הקצר ביקר בישובים שונים, בסניפים - "ובכל מקום התקבלתי באהדה רבה, אפילו בישובי עוטף עזה. היתה לי הרגשה טובה אבל בבחירות חשאיות לך תדע. הבוקר הופתעתי לטובה".

מאוכזב נוסף שנותר מחוץ לרשימה הוא אלדד יניב. "נורא רציתי להיות חלק מהרשימה לכנסת ה-20. ונורא התאכזבתי שזה לא קרה הלילה. אבל על האכזבה שלי אתגבר. והנצחון שלי הוא תמיד במקום משמעותי יותר", ציין אלדד בדף הפייסבוק שלו. "אני מוקף באנשים שאני הכי אוהב. לפנות בוקר, זרחה השמש. הערתי את כולם. ועדכנתי שלא הלך. היה קצת בכי, אבל אני יוצא מהמסע הזה בדיוק כמו שנכנסתי אליו, אדם שלם".

בליכוד מיהרו לתקוף את הרשימה בטענה שמדובר ב"רשימת שמאל מובהקת בראשות ציפי ובוז'י, שלי יחימוביץ', סתיו שפיר וזוהיר בהלול". בהודעה מטעם המפלגה נמסר: "אזרחי ישראל צריכים לבחור מי ישמור בנחישות על חוסנה של ישראל מול האיומים והאתגרים הניצבים בפנינו - ממשלת שמאל של ציפי, בוז'י, שפיר ובהלול או ממשלת ליכוד חזקה, אחראית ומנוסה בראשות נתניהו".