לאחר המבוכה שנגרמה לבית היהודי לאחר שהתברר כי מועמדם לכנסת בצלאל סמורטיץ' היה בעבר בין מארגני "מצעד הבהמות" נגד הקהילה ההומו לסבית, היום (שלישי) נחשף בגלי צה"ל כי המועמדת במקום ה-17 ברשימת הבית היהודי לכנסת, שרה אליאש, מתנגדת לשירות נשים בצבא. 
בהקלטות מתוך ראיון שהעניקה אליאש לפני שנה לרדיו של אוניברסיטת אריאל, בתכנית "עזרת נשים" של מוריה אלדר ודר דשן, אמרה אליאש שצה"ל הוא לא מקום לבנות.
 
"יש מקום לנתינה של בנות במסגרת השירות הלאומי. אני חושבת שצבא זה לא מסגרת שמתאימה לנשים, לא הייתי ממליצה לבנות להיות בתוכו", אמרה אליאש והוסיפה כי מדובר בפגיעה בחוקי הצניעות: "יש מקומות בצבא, בעיקר במקומות הלוחמים, שבהם הערבוב ונשים של גברים הוא ממש בעיייתי. להכניס גברים ונשים ביחד בסלט אחד - אני חושבת שאין מצב שלא יפגעו חוקי הצניעות".

אליאש גם הסבירה מה היא חושבת על הנשים שנלחמות לשילוב נשים בצה"ל. לדעתה, "הפמיניזם הזה שאומר שכל דבר שגבר עושה גם אישה יכולה וצריכה לעשות, הוא באמת אנכרוניסטי וחבל לי שהוא כל כך בא לידי ביטוי בצבא בקולניות של הנשים שלוחמות למען שירות צבאי של נשים. זה לא ברור לי".
בנוסף, אליאש - אשת חינוך שניהלה במשך למעלה מ-20 שנה את האולפנה בקדומים - אמרה שהעבירה את כל הדברים הללו גם לתלמידות שלה: "אולפנה זה שיח, אבל זה לא שיח שמעודד צבא. בדיוק את הדברים שאני אומרת לכם אמרתי באולפנה. זה גם לגיטימי בעיני שלאולפנה יש קו חינוכי ברור והיא לא פלורליסטית".
שרה אליאש מסרה בתגובה: "עמדתי היא שהמסגרת שלא מתאימה לנשים היא החילות הלוחמים. הטענה שלי היא לא רק לגבי בנות דתיות ולא רק מסיבות דתיות. הדעה הזאת מסתמכת על מחקרו של רז שגיא. לגבי חילות אחרים יש הבדל - וגם שם השירות הלאומי עדיף בעיני ברוב המקרים. לגבי האולפנה, הקו הוא לעודד את הבנות ללכת לשירות לאומי. עם זאת האולפנה לא פוסלת את הבנות שבוחרות ללכת לצבא". מהבית היהודי לא נמסרה תגובה.