מבקר הליכוד, עורך הדין שי גלילי, שוב יוצא נגד יו"ר הליכוד בנימין נתניהו ודורש ממנו הסברים, הפעם בקשר למינוי עובדים למטה הבחירות.
 
אתמול (שני)  פורסם על צרופו של השדרן דידי הררי לצוות ההסברה של הליכוד. נתניהו, כך נראה, ממדר את חברי הכנסת והשרים מקמפיין הבחירות וממנה אנשי מקצוע שהוא ואנשיו מגייסים באופן ישיר.
 
על כך כתב אמש המבקר גלילי במכתב שהוא ששיגר לנתניהו, ועותק ממנו הגיע למעריב אונליין, כי לראש הממשלה אין סמכות למנות את אותם אנשים,  וכי סמכותו היחידה היא למנות יושב ראש למטה הבחירות. גלילי דורש מנתניהו להעביר לידו את כל החוזים שחתם עם אנשי המקצוע, והוסיף כי ייתכן שיאלץ לממן את העסקתם מכיסו הפרטי, נוכח העובדה שמונו שלא בסמכות.
 

בעבר יצא המבקר נגד נתניהו ואף "פסל" את מועמדותו של ראש הממשלה לראשות המפלגה בבחירות המקדימות. בתחילה טען נתניהו באמצעות פרקליטו כי למבקר הפנים אין סמכות להדיח איש מן הרשימה או לבטל את מועמדותו. דברים ברוח דומה נאמרו גם על-ידי בית הדין של הליכוד. 
אולם אחר כך הגיעו הצדדים לפשרה לפיה נתניהו מכיר בסמכות המבקר לפעול לפי חוק המפלגות, לרבות בדבר פסילת מועמדים בפריימריז. עוד נכתב כי נתניהו מתחייב להקפיד על הוראות החוקה והוראות כל דין במסגרת התמודדותו בפריימריז, ומצהיר כי ככל שלא מולאו עד היום, הדבר נעשה בתום לב ובשגגה. 
ביקורת של המבקר באה גם על רקע גל פרישות ממטה הבחירות של הליכוד. את המטה עזבו בימים האחרונים יועץ התקשורת ברק סרי, היועץ האסטרטגי יואב צור ומנהלת הקמפיין בשפה הרוסית דינה מרגולין.