סקר של ערוץ הכנסת ומכון פאנלס פוליטיקס שפורסם היום (שלישי) מעלה כי רשימה משותפת של הליכוד והבית היהודי תקבל 40 מנדטים, בעוד שריצה בנפרד תעניק לליכוד 23 מנדטים ולבית היהודי 16.

על פי תוצאות הסקר , במקרה של ריצה בנפרד של הליכוד והבית היהודי,  העבודה תקבל  - 24 מנדטים, הליכוד עם 23, הבית היהודי עם 16, יש עתיד 11, כולנו בראשות כחלון 8, יהדות התורה 7, מרצ, 6, ש"ס 5, ישראל ביתנו בראשות ליברמן, שאתמול הציג את רשימתו החדשה, מתרסקת ומקבלת 5 מנדטים בלבד. העם איתנו בראשות אלי ישי מקבלת 4 מנדטים. עוצמה לישראל בראשות מיכאל בן ארי  מקבלת 2 מנדטים אך לא עוברת את אחוז החסימה וכמוה עלה ירוק שמקבלת מנדט אחד.

במקרה של ריצה משותפת של הליכוד והבית היהודי התוצאות הן כדלקמן: רשימה משותפת ליכוד-הבית היהודי - 40 מנדטים,  עבודה 24, יש עתיד 11, רשימה ערבית מאוחדת 11, יהדות התורה 7, יחד בראשות אלי ישי מקבלת  6 מנדטים ועולה כתוצאה מזליגה אליה ממצביעים חרד"לים בבית היהודי שאינם מרוצים מחבירה לליכוד , מרצ מקבלת 6, כולנו בראשות כחלון 6, ש"ס שמקבלת 4 מנדטים בלבד היא הניזוקה העיקרית מאיחוד אפשרי בין הליכוד לבנט.  עוצמה לישראל ועלה ירוק לא עוברות את אחוז החסימה.