ניצב חגי דותן הולך ומסתבך. 

שוטרת נוספת הגיעה היום (רביעי) למשרדי מח"ש בירושלים והתלוננה כנגד ניצב דותן על מעשה מגונה בכפייה, בניגוד לרצונה. 
אם עד אתמול היו בידי מח"ש תלונות של כעשר שוטרות בגין הטרדות מילוליות וכן עדות של שוטרת על מעשה מגונה בכפייה, ובנוסף מידע וראיות לגבי קשרים רומנטיים לכאורה של הקצין עם שתי קצינות ששירתו, תוך ניצול יחסי מרות, היום נוספה תלונה נוספת המייחסת לו חשדות לכאורה לעבירות חמורות.

ניצב דותן טרם נחקר על התלונה הנוכחית, אולם אתמול, במשך שעות, אדם שעומת עם הפרטים לגבי התלונה הראשונה, הכחיש ביצוע של עבירות מין או כוונה לעבירות מין. דותן, בניגוד לאחת הקצינות שהכחישה כי קיימה קשר רומנטי איתו, אישר את הקשר מלפני מספר שנים, אולם טען כי לא המליץ לקדמה מדרגת רפ"ק לדרגת סנ"צ ולא ניצל מרותו כלפיה, כיוון שלא שירתה תחת פיקודו.
גורמים המעורים בחקירה מציינים כי "קודם שנפתחה החקירה היה בידי החוקרים מידע רב שנבדק במשך חודשים ארוכים, נבחן על ידי הפרקליטות ורק לאחר מכן התקבלה ההחלטה לצאת לחקירה". 
עתה, לאחר ששוטרות מסרו עדויות שחלקן הגישו תלונות, גרסתו של ניצב דותן לא מתיישבת עם החומר שבידי החוקרים, בלשון המעטה. על פניו נראה כי מדובר בחשדות לפעילים ולא לעבירות מנהלתיות או התנהגותיות, כפי שמנסה לטעון בחקירתו. ההערכה כרגע היא כי מדובר בתיק שהוא כמעט סגור, ומצבו של ניצב דותן בעייתי".