ביקורת פומבית יוצאת דופן של חבר כנסת בבית היהודי על התנהלותו של יו"ר המפלגה נפתלי בנט בפרשת אלי אוחנה.

במהלך פאנל בחירות שהתקיים בבי"ס צייטלין בת"א. ואורגן עלי ידי תנועת בני עקיבא בנוכחות מאות חניכי ובוגרי התנועה, מתח יו"ר ועדת הכספים ח"כ ניסן סלומיאנסקי ביקורת על  נפתלי בנט בעקבות הניסיון לשריין את הכדורגלן אלי אוחנה בבית היהודי, ניסיון שנתקל בהתנגדות עזה של חברים במפלגה ושבעקבותיו החלה המפלגה לצנוח בסקרים.
"עד אותה התקופה הוא התנהל כאילו כולם שקופים והוא קובע, לא מודיע, לא אמר לאף אחד, אף אחד לא ידע, פתאום זה נוחת עליך, לא יכול להיות. זה לא יקרה יותר, גם היו"ר – יותר צניעות, יותר ענווה, אין יותר שקופים.", אמר ח"כ סלומיאנסקי,

הוא אמר כי הסערה פרצה גם בגלל עיתוי השיריון, רגע לאחר הפריימריז, ולאו דווקא בגלל התנגדות אישית למועמדותו של אוחנה: "אחרי שעברנו את הפריימריס והיו 40 מתמודדים וכל אחד השקיע ואנשים בחרו כבר את הרשימה – פתאום בהפתעה בא להכניס מישהו, לא חשוב מי זה היה – במקרה זה נפל עליו, היה מישהו אחר – אותו דבר."
גם משתתפי פאנל אחרים תקפו בנושא את "הבית היהודי. רחל עזריה (כולנו בראשות משה כחלון) אמרה כי "הסיפור של אלי אוחנה מסביר למה אנשים דתיים עוזבים את הבית היהודי ועוברים למפלגות אחרות. אני מאוד קיוויתי שהבית היהודי יהיה בית רחב ויהיה בו מקום לכולם אבל גיליתי שאין מקום לכולם, יש מקום לגימיקים ויש מקום לשטיקים".