גדעון סער, שר הפנים לשעבר, שהודיע לפני מספר חודשים על פרישה מהחיים הפוליטיים הביע היום תמיכה פומבית במפלגת הליכוד לקראת הבחירות בחודש הבא. לעומת זאת, בהודעה לא מוזכר כלל ראש הממשלה, בנימין נתניהו.



"לפני שש שנים, כשהליכוד חזר לשלטון, נפסק התהליך המסוכן של הנסיגות והוויתורים. לנוכח ההתפתחויות בסוריה - ישראל עלולה לעמוד בקרוב מול שלוש חזיתות טרור: בעזה, בלבנון ובגולן", כתב סער בעמוד הפייסבוק שלו.



בהמשך דבריו כתב סער: "אסור לאפשר לשמאל לחדש את הניסיונות לוויתורים בלב ארץ ישראל - ביהודה ושומרון. ויתורים שיפגעו בביטחון ישראל ויאיימו על ריכוזי האוכלוסייה המרכזיים- בשפלת החוף ובירושלים. יש רק תנועה פוליטית אחת - הליכוד - שיכולה לעמוד בפרץ. ב-17 במרץ מצביעים 'מחל'".


לפני כחודשיים, הודיע סער כי לא יתמודד על ראשות הליכוד ואף לא יהיה חלק מהפריימיריז שהתקיימו. בפוסט בפייסבוק כתב אז סער: "חברות וחברים יקרים, בימים האחרונים קיבלתי פניות רבות ומרגשות של חברים בתנועה ואזרחים שקראו לי לשוב מפסק הזמן עליו הודעתי לפני כשלושה חודשים ולהתמודד לראשות הליכוד.


הקשבתי לכולכם, למדתי הרבה, התייעצתי ושקלתי את הנושא בכובד הראש ובשיקול הדעת המתחייבים מהאחריות הכרוכה בהחלטה כזאת. עמדתי היתה שונה, אך אני מכבד את החלטת מרכז הליכוד מאמש לקבל את הצעת ראש הממשלה ויו״ר התנועה לשנות ולהקדים את המועד שכבר נקבע לפריימריז לראשות הליכוד.

"בנסיבות שנוצרו ולאחר ששקלתי היטב, החלטתי שלא להתמודד על ראשות הליכוד בעת הזאת. אני מודה מקרה לב לכל מי שפנה: על האמון ועל התמיכה החמה".