ב"ישראל ביתנו" נערכים לחלק מחדש מאות גיליונות של מגזין הסאטירה הצרפתי "שארלי הבדו" עם קריקטורה של הנביא מוחמד המתנוססת על שערו, לאחר ששופטי בית המשפט העליון קיבלו הבוקר (רביעי) בדעת רוב של שניים מול אחד, את ערעורה של מפלגת "ישראל ביתנו" נגד החלטת יו"ר ועדת הבחירות, השופט סלים ג'ובראן, שלא לאפשר לאת חלוקתו.

את העתירה נגד חלוקת הגיליון של "שארלי הבדו" הגיש לועדת הבחירות המרכזית חבר הכנסת אחמד טיבי, שטען כי מדובר במתנה אסורה ובמהלך שמתגרה בציבור המוסלמי בארץ ובעולם.
בפסק הדין של השופט נעם סולברג, אליו הצטרפה השופטת אסתר חיות, בניגוד לדעתה של נשיאת העליון השופטת, מרים נאור, נאמר כי חלוקת המגזין היא תעמולת בחירות לגיטימית ולא מתנה אסורה. כמו כן, נקבע כי אין לועדת הבחירות סמכות למנוע את חלוקת הגיליון בשל התכנים שבו.   

השופט סולברג קבע כי "אין הצדקה להסיג את חופש הביטוי הפוליטי; אדרבה, לעת בחירות כוחו עולה ומשמעותו רבה. אין לסווג את הגיליון המיוחד כ"מתנה", ואין למנוע את חלוקתו". 
יו״ר ״ישראל ביתנו״, שר החוץ אביגדור ליברמן, בירך על ההחלטה ואמר: "החלטת בית המשפט העליון לאפשר את חלוקת ה'שארלי הבדו' היא מסר חשוב שישראל נשארת מדינה יהודית ודמוקרטית ושלא נכנעים לאיומים ולאלימות של חברי הכנסת הערבים, שמנסים להפוך גם את ישראל למדינת דאעש. אני מברך את בית המשפט העליון על ההחלטה הנכונה״.