סרטון חדש של תנועת הרוב החדש יעלה היום (חמישי)  לרשת ויחשוף את מצוקת שכר הדירה של הצעירים בישראל.



"הרב החדש" היא יוזמה עצמאית שרוצה להביא  לפיתוח תשתית פוליטית חדשה בישראל שתבטא את עמדות רוב הציבור הישראלי, לדבריהם, ותלחץ על המערכת הפוליטית לפעול לאורם ולא להיגרר אחר קיצוניות משום צד. מאחורי היוזמה עומדים אזרחים מעורבים חברתית  שמבקשים לעורר שינוי תפיסתי בקרב המצביעים הפוטנציאלים

עד כה רשמו הסרטונים של הרוב החדש כשישה מיליון צפויות ומאות חברים הצטרפו לתנועה.  בין היועצים של התנועה ניתן למנות את דויד אייכנבאום, אחד מיועצי הקמפיין הבכירים בארה"ב אשר עבד בעבר עם ביל קלינטון וברק אובמה. הסרטון החדש  עוסק בבעיית הדיור. בסרטון נראים בני הזוג אבי  וטלי, תושבי ראשון לציון, מבקרים את בנם ששוכר דירה ומודיע להם כי עליו לפנות את הדירה עקב שכר הדירה הגבוה. "לילדים של ביבי זה לא היה קורה", אומר בייאוש בנם של הזוג.
 

בני הזוג הם מצביעי ליכוד, כשהאישה כבר החליטה לעבור למפלגה אחרת והבעל עדיין מתקשה להחליט האם לעזוב את נתניהו ולבחור במישהו אחר. "על פי מחקרים שערכנו לאחרונה ישנם בליכוד 13 מנדטים שלא בטוחים במאת אחוזים בהצבעה שלהם ועדיין מתנדנדים. מדובר על כמות אדירה של מנדטים שיכולה להתפזר למקומות אחרים", טוען איל ארד, מיוזמי הקמפיין. 
יוזמי הקמפיין טוענים כי נהוג לחשוב כי הציבור הישראלי נע באופן גורף ימינה בשנים האחרונות, אך ניתוח מעמיק של תוצאות בחירות 2013 מעלה ממצאים המפריכים הנחה זו. תוצאות הבחירות, לצד תוצאות סקרי דעת קהל, קובעים נחרצות כי רב הישראלים מעוניינים בכיוון אחר מזה אשר אליו מובילה המערכת הפוליטית העכשווית. 
ארד, שיצר את הסרטון, הוסיף: :"יותר ויותר ישראלים מבינים שכשלא מרוצים מהממשלה אז חייבים לשנות. נכשל קמפיין ההפחדה של נתניהו והניסיון להסיט את הדיון מהכישלון המתמשך שלו לדאוג לציבור."