המלחמה בין ש"ס לבין אנשיו של אלי ישי לגבי המשך מורשתו של הרב נמשכת.



בעוד שבמחנה ישי מאיימים לחשוף עוד קלטות ובהם הדברים שאמר הרב בגנותו של אריה דרעי, משחררים היום (שני) בש"ס הקלטה של הרב, כשהוא מתייחס לחזרתו של אריה דרעי לפוליטיקה, מהלל אותו על התמיכה בישיבות ועל העזרה שלו למקומות שכבר עמדו להתמוטט.

מר"ן עובדיה יוסף מהלל את דרעי


הרב יוסף אמר: "שואלים אותי מי יהיה ראש המפלגה. הרב אריה דרעי הוא היה מייסד התנועה. 10 שנים בערך היה שר הפנים, היטיב עם כל הישיבות, בלי הבדל. ספרדים, אשכנזים. החכמים אמרו לנו 'יש לנו צעיר אחד, ספרדי, שעשה מה שלא עשו במשך 40 שנה'. הוא הציל הרבה כוללים מהתמוטטות, הוא הושיע אותם, נתן להם ממשרד הפנים, הרעיף עליהם כדי להחזיק אותם. לקחו אותו לבית סוהר, קרה מה שקרה. כשיצא לא יכל לקחת על עצמו את התנועה בגלל החוק-מוק. לפני כמה חודשים עבר הזמן שמותר לו, זה היה פיקדון בידינו. הבטחתי לו, אתה תצא - ניתן לך לחזור. עכשיו אושר לנו להחזיר אותו. החזרנו את הפיקדון.



בינתיים, קמפיין חדש של ש"ס כבר מתייחס לאמירות של יאיר גרבוז בכיכר רבין במוצאי שבת האחרון. ש"ס, שדוהרת על גבי האפליה לטענתם, של עדות המזרח ושל האנשים השקופים, יצאו בשלטי חוצות בהן נראית תמונתו של הצייר, (כמו כן גם של לפיד במקרים אחרים) באפור בו נכתב: "מי אתה שתתנשא מעלינו?