חברת הכנסת מירי רגב מהליכוד נכנסה לנוהל מלחמה. פחות משבוע לבחירות, הפער בין הליכוד למחנה הציוני רק גדל, ובמטה הבחירות של הליכוד קיבלו החלטה לעשות הכל כדי להחזיר את הליכודניקים הביתה ממפלגת כולנו ומהבית היהודי. רגב חיילת ממושמעת, ובראיון היום (רביעי) לדנה סומברג באולפן הבחירות של מעריב היא מתבטאת בהתאם: "אם הליכודניקים מאמינים שרק הליכוד יכול, שיחזרו הביתה ויצביעו למפלגה. נכון שעל פי הסקרים יש פער לטובת המחנה האנטי ציוני אבל נעזוב את הסקרים. אנחנו ממש לא בפאניקה. יום הבחירות יוכיח את מי רוצה העם בראשות הממשלה. אנשי הליכוד, אנחנו בסכנה. שובו הביתה".



בליכוד הכריזו לאחרונה מלחמה גם על כלי התקשורת. רגב וראש הממשלה נתניהו סיירו בשוק מחנה יהודה ללא תקשורת. בתחילה טענו כי השב"כ סירב להגעת תקשורת אולם לאחר שהשב"כ הכחיש, הודו כי רצו לשלוט בחומרי הסיור. בנושא זה מסבירה רגב:" נתניהו צריך להתעלם מהתקשורת ולהפסיק לשתף פעולה. לא ראיתי כזה דבר. פשוט עליהום תקשורתי להחלפת ראש הממשלה. התקשורת עושה הכל כדי להחליף את נתניהו. זה לא הוגן. לא צריך אתכם. אנחנו מעלים חומר לרשת האינטרנט ומדברים ישירות עם הבוחרים".



יו"ר מפלגת כולנו, משה כחלון - כולנו ליכודניק לשעבר שמתחזק בסקרים - הוא סדין אדום מבחינתה של רגב. "אני רוצה לראות ליכוד גדול וחזק שיוכל להרכיב ממשלה לאומית רחבה. כחלון? הוא ליכודניק שבגד בליכוד. חבל לבזבז קולות עליו. כל מי שיצביע בעדו, לוקח קולות מהליכוד ופוגע בנו", היא מסבירה, ומוסיפה: "שכחלון יפסיק לחייך. כל מה שהוא עושה זה ספין תקשורתי. שהציבור יבדוק היטב מה הוא באמת עשה כשר. הוא מתהדר בנוצות לא לו. כל מה שהוא מציג כהישג שלו, הוא הישג אישי של בנימין נתניהו".



"גאה לנשק מזוזות ולעלות לקברי צדיקים"



רגב טוענת כי היא מביטה במפה הפוליטית ואינה רואה כל אלטרנטיבה לנתניהו בראשות הממשלה. גם ההתקפות הבלתי פוסקות על רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, אינן לרוחה. "אם שרה נתניהו הייתה מהשמאל, היא כבר הייתה זוכה בזכות מחזור הבקבוקים בפרס איכות הסביבה. חבל לי שמכפישים אותה בלי סוף ובלי כל צדק".



ח"כ רגב לא נרגעת מהעצרת שהייתה במוצאי שבת בתל אביב. "ראית איזו עצרת שנאה זאת הייתה? כל כך הרבה אנטי. וכן, גם אני גאה לנשק מזוזות ולעלות לקברי צדיקים. גם אם זה לא נראה למישהו".



רגב כבר רואה את הליכוד מרכיב את הממשלה הבאה וכמי שנבחרה כאישה הראשונה ברשימה לכנסת, היא רואה עצמה באופן טבעי כשרה. "הנה, בפעם הראשונה, הצליחה אישה לשבור את תקרת הזכוכית ולחדור לצמרת הליכוד. כמובן שאשמח להיות שרת הבינוי והשיכון או שרת התעשייה והתעסוקה. אלה נושאים הקרובים לליבי ואוכל לתרום בהם רבות ולהביא את החזון שלי לידי ביטוי".