המאבק על הקולות המתלבטים האחרונים בגוש המרכז עולה שלב, עם התכתשות שהולכת ונמשכת בין משה כחלון ליאיר לפיד. כחלון הגיע היום (חמישי) בצהריים לסיור בכרמי גת, המקום שבו לפיד טען שנבנות בו אלפי יחידות דיור.



בהודעה שהוציאה מפלגתו של כחלון נכתב: "לפיד סיפר שאנשים במקום נמצאים 'עם מגפיים בבוץ' ושהוא ראה מנופים ודחפורים שעובדים". לטענתו של כחלון, כשהגיע לשטח בכדי לצפות באלפי היחידות שנבנות, גילה שדה ריק. כחלון אמר: "שר האוצר לשעבר לפיד סיפר לנו על 7,000 יחידות שכרגע נבנות בקרית גת ושכרגע יש בשטח מנופים ודחפורים. אז הנה, אלו המנופים והדחפורים - שום דבר אין פה, רק שדה ירוק שבגלל בירוקרטיה ובגלל חוסר טיפול אמיתי במשבר הדיור וחוסר אומץ להתמודד עם מכשולי הבירוקרטיה וחוסר אומץ לפתור את המשבר הזה אין אפילו דירה אחת או בלוק".



עוד אמר כחלון: "אם לא יהיה שינוי אמיתי ואם אנחנו לא נשב במשרד האוצר כדי לפתור את הבעיות האלה בעוד שנתיים מחירי הדיור יעלו בעוד 16% ואת מה שקורה פה תראו באותו המצב גם בעוד שנתיים, שלוש שנים ובעוד חמש שנים. צריך לפתור את זה במעשים ולא בדיבורים. צריך לעשות ולא לדבר. לכן כשמפריחים ססמאות באוויר אני מצפה, ועם ישראל מצפה, שיהיה להן כיסוי. לצערי אלו ססמאות ללא כיסוי.

ביש עתיד לא אהבו, בלשון המעטה, את המהלך של כחלון ושחררו תמונות מאתר הבניה. בהודעת המפלגה נאמר: "הנה התמונות האמיתיות מאתר הבנייה בכרמי גת, שבו נבנות כרגע 1100 יחידות דיור מתוך 7500 שייבנו במסגרת הסכם הגג שלפיד חתם".



אתר הבנייה בכרמי גת. צילום: יש עתיד