בימין מקווים למלא מחר בערב (א) את כיכר רבין בתל אביב ואת הרחובות הסמוכים במהלך העצרת הגדולה שכותרתה "מאוחדים למען ארץ ישראל". המארגנים נערכים להביא באמצעות מאות אוטובוסים עשרות אלפי משתתפים מכל רחבי הארץ, שיהוו תשובה הולמת להפגנת השמאל, שהתקיימה בכיכר במוצאי שבת שעברה, ויתנו זריקת עידוד למפלגות הימין, לקראת הבחירות שיתקיימו ביום ג' השבוע.
 
יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט כבר הודיע כי ישתתף בעצרת וינאם בה ואף הפנה קריאה לציבור תומכיו להגיע לעצרת בהמוניו. כעת מחכים לתשובה סופית מראש הממשלה בנימין נתניהו. גורמים בעצרת אמרו כי ראש הממשלה רוצה להיות בטוח בכך שהכיכר תהיה מלאה בטרם יודיע על השתתפותו. בנתיים נקבע כי השר ישראל כץ יהיה נציג הליכוד בעצרת. כץ עצמו העריך כי ראש הממשלה יגיע בסופו של דבר. היום כבר בנתה יחידת אבטחת האישים בשב"כ בימת נאומים מאובטחת עבור ראש הממשלה.
 
עשרות עיריות ומועצות מקומיות בנוסף לעשרות גופי ימין צפויים ליטול חלק בעצרת. מארגני העצרת מדגישים שבשבוע האחרון ישנה הבנה בשטח שזהו צו השעה, ומרגישים התעוררות עצומה בשטח והתגייסות של מאות פעילים לטובת העצרת.

עמיר בניון: "כולם יודעים שכאן הוא ביתם"

דניאלה וייס, ממארגנות העצרת וחברת הנהלת תנועת 'נחלה', אמרה כי "עצרת השמאל לא הצליחה אבל לא בגלל מיעוט האנשים שהגיעו לכיכר, אלא בשל אווירת הנכאים ששרתה שם ואינה יכולה לסחוף קהל כדי להחליף את השלטון". 
 

לעצרת הוזמנו גם  יו"ר מפלגת יחד אלי ישי ויו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, אם כי אמש עדיין לא היה ברור אם ישתתף בהפגנה. דרעי לעומת זאת יעדר. בעצרת ישתתפו שורה של אמנים תומכי ימין ובראשם הזמרים עמיר בניון ואודי דוידי. 
 
עמיר בניון קרא אמש לציבור להגיע בהמוניו לעצרת בהדגישו כי "כולם יודעים שכאן הוא ביתם ויעשו הכל כדי לשמור עליו מכל משמר. בעזרת השם אני מאחל לכולנו שנלמד מילדינו איך לחיות יחד. זאת סיבת הסיבות להגעתי לעצרת. מקווה לראות ציבור ענק". 
 
מרצ עתרה כדי למנוע את העצרת


השר ישראל כ"ץ קרא לציבור הבוחרים מהצד הימני להגיע למפגן ההמונים ואמר: "הבחירות ביום ג' הינן גורליות לעתיד המדינה. אני קורא לכל אוהבי ארץ ישראל להגיע ולעמוד איתנו בגאווה בכיכר רבין. אנחנו אנשי ״המחנה הלאומי״. השר כ"ץ שמשמש כיו"ר מטה הכנסת מטעם הליכוד, סיים את קריאתו במילים "השתתפותכם חובה!". 
 
השר נפתלי בנט הדגיש כי "התקשורת מנסה לדכא את הימין, לייאש אותנו כאילו הבחירות נגמרו ותכף ציפי לבני ובוז'י הרצוג הם ראש ממשלת ישראל. לא ניתן לייאוש הזה לנצח. ביום ראשון בשבע בערב בכיכר רבין - עצרת גדולה של המחנה הלאומי האמיתי. אני רוצה שכולם יגיעו, גם אודי דוידי ועמיר בניון יהיו שם לצד רבבות אנשים טובים". 
 
מזכ"ל שלום עכשיו, יריב אופנהיימר, פנה הערב ליועץ המשפטי לממשלה בדרישה שיאסור על הרשויות המקומיות בשטחים לממן את עצרת הימין ולספק לה אוטובוסים. על פי הפרסומים העצרת מופקת בחסות הרשויות המקומיות בשטחים, אשר ממנות את עלותה ומציבות לשם כך צי אוטובוסים השייך למועצה. פעילות זאת מנוגדת לחוק הבחירות.
 
לדבריו, השתתפות פוליטקאים ומפלגת הליכוד בעצרת הופכת אותה לעצרת בחירות לכל דבר ועל כן הרשויות המקומיות אינן יכולות לממן את הפקתה ולהציב לשם כך מאות אוטוביסים הנרכשו מכספי ציבור.  
 
מזכ"ל מרצ דרור מורג ומועמדה לכנסת מוסי רז יעתרו מחר (א) ליו"ר ועדת הבחירות המרכזי בבקשה למנוע את קיומה של עצרת הימין מטעמים דומים. ממטה העצרת לא נמסרה תגובה.