"טקסט גזעני", כך הגדירה חברת הכנסת שלי יחימוביץ' את דבריו של ראש הממשלה נתניהו מוקדם יותר הבוקר (שלישי). נתניהו פרסם בחשבון הפייסבוק שלו סרטון בו אמר את הקריאה הבאה:  "שלטון הימין בסכנה. המצביעים הערבים נעים בכמויות אל הקלפי. עמותות השמאל מביאות אותם באוטובוסים”.


בתשובה לשאלה של גולש בעמוד הפייסבוק שלה אמרה יחמוביץ': "אין מנהיג מערבי שהיה מעז להוציא מפיו טקסט גזעני כזה. תאר לעצמך ראש ממשלה/נשיא בכל מדינה דמוקרטית שהיה מזהיר ששלטונו בסכנה כי, למשל, "מצביעים שחורים נעים בכמויות לקלפי״? מחריד, נכון? ובכלל נראה לי שמה שמטריד את ביבי זה שאזרחי ישראל נעים בכמויות לקלפי, ופשוט רוצים להחליף אותו באופן דמוקרטי". 

גם חברת הכנסת סתיו שפיר לא היססה לתקוף בחשבון הפייסבוק שלה את ראש הממשלה: "בשעות האחרונות אנחנו צופים בליכוד מאבד כל זכר לממלכתיות, לאזרחות טובה ולמינימום שנדרש ממפלגת שלטון. נתניהו בהיסטריה ומנסה לזרוע פחד בליבם של כל מי שמעז שלא לבחור בו. ההודעה שהוציא לפני כמה שעות, ״הערבים נעים בכמויות אדירות אל הקלפי!״, נשמעה כאילו נפתחה פה לא פחות ממלחמה בשלוש חזיתות מול צבאות אויב - ולא כאילו מדובר במדינה דמוקרטית, שבה אזרחים עושים את המוטל עליהם פעם בארבע שנים (או פעם בשנתיים) ובוחרים. אל תטעו. ביבי לא חושש מ״הערבים״. הוא כבר חודשים מנסה להגדיר את כל מי שלא תומך בו כאויב המדינה".