עונת השיט הסתיימה בקיאקי מעיין הגושרים. הגשם כבר כאן, זרימת המים בחצבני תהיה טובה יותר בעונה הבאה ומתאימה לשיט על פי התחזיות. גשמי הברכה מהחורף הקודם העלו את מפלס המים בירדן, והתיירנים מדווחים על עונת שיט רטובה וצוננת מלאת אתגרים.

אתר הקיאקים במעיין ברוך קלט אלפי מבקרים ותיירים בעונת הקיץ, וכעת משהסתיימה, הוביל ויזם את מיזם הדגל הערכי והחינוכי של ניקיון הנחלים בשיט קיאקים בשיתוף עם חניכי שירות לאומי, רשות הטבע, קק"ל, החברה להגנת הטבע, בני נוער מהקיבוצים באזור ומבתי ספר בגליל העליון.

בין המשתתפים במיזם היו יחידת חילוץ עין גדי, יחידת המתנדבים הוותיקה בישראל, ועוד מתנדבי שנת שירות מכל רחבי הארץ. עד כה הצליחו במסגרת המיזם לאסוף טונות של זבל לאורך נחל החצבני. הפסולת שנאספה כוללת שקיות ניילון רבות, כוסות פלסטיק, סכו"ם חד־פעמי, מסיכות פנים, בדלי סיגריות, מוצרי היגיינה, בקבוקים, חומרי בנייה, מוצרי דיג, צעצועים ועוד.

במהלך החורף מתכננים באתר לשמר את מסלול השיט, לשדרג את מתקני האתר בתשתיות ובמבנים ולהקים אטרקציות נוספות. ישי בן גל, מנכ"ל אתר קיאקי מעיין הגושרים, אומר: "האתר הפך לנכס צאן ברזל בקרב אלפי מטיילים שמגיעים לגליל ועוברים דרכנו במהלך השנים. העונה חווינו גם את חזרת התיירות מחו"ל לארץ, קבוצות בני נוער רבות וכמובן הובלנו פעילות ערכית ומוסרית למען איכות הסביבה של ניקוי הנחלים".