צעירים הפעילים בתחומי הסביבה יצאו למרוקו, וביחד עם צעירים מקומיים ונוספים מירדן ומטורקיה השתתפו בפרויקט סיעור מוחות משותף בנושא התמודדות עם שינויי האקלים.

בימים האחרונים הסתיים כנס אזורי בנושא שינויי האקלים, פרויקט משותף של החברה להגנת הטבע עם המועצה האזורית עמק הירדן ובמימון המשרד לשיתוף פעולה אזורי, שבמסגרתו יצאו נציגי החברה להגנת הטבע למסע משותף ברחבי מרוקו, ביחד עם נציגים ממרוקו, טורקיה וירדן, כדי ללמוד יחד ולצאת עם יוזמות חדשות בנושא משבר האקלים.

המסע כלל סדנאות משותפות והיכרות עם מיזמים מקומיים בנושאים כגון בנייה ירוקה, אנרגיות מתחדשות ועוד, וכן פגישות עם מובילי דעת קהל ועם נציגי ממשל ממרוקו ומישראל, בהם שגרירת ישראל במרוקו אלונה פישר. 

בתום המסע סיכמו הצדדים על המשך הקשר וניסיונות להטמעת מיזמים ירוקים שאותם יובילו המשתתפים בארצות המוצא שלהם. גילי בצלאל, מנהל המחלקה לקשרים בינלאומיים בחברה להגנת הטבע, אומר: "הפרויקט המשותף הוא יריית הפתיחה לשיתופי פעולה בתחום הסביבה ושמירת הטבע. שיתוף פעולה זה ייתן משנה תוקף לעשייה הסביבתית באזורנו ויביא לחיבורים בינאישיים אשר יקדמו את תהליכי החיבור ושיתופי הפעולה בין העמים".