תאגיד המים והביוב מי שבע משתף פעולה לאחרונה עם תיאטרון באר שבע, לטובת תוכנית הסברה שבמסגרתה תלמידי בתי ספר בבאר שבע ובאופקים צופים בהצגה "עוד טיפה", העוסקת בחיסכון במים, קיימות ושמירה על הסביבה.

מי שבע מקיים תוכניות חינוכיות הסברתיות בבתי הספר, במטרה להסביר על משק המים, צריכת המים ודרכים לשימוש מושכל במשאב המים, והשנה הורחבה התוכנית לתלמידים בנושא זה, בשותפות עם התיאטרון העירוני, כשהמטרה היא ליצור בקרב הילדים מודעות לנושא באמצעות הצגה מוזיקלית ומשעשעת.

לדברי מריו לובטקין, מנכ"ל מי שבע: "אנו מאמינים כי העברת מסרים אלו בצורה חווייתית תצליח להפוך את דור העתיד לשגרירים של רצון טוב בקהילה ובקרב בני משפחותיהם".

ההצגה "עוד טיפה", מיועדת לילדים בני 6־11, והיא מוצגת על גבי קרון נגרר שעליו מותקנות מערכות מים וביוב שקופות, וגם מגדל מים עומד לצד הקרון - והכל על מנת להמחיש את תהליך אספקת המים.

מנ"ל תיאטרון באר שבע שמוליק יפרח מוסיף: "אנו גאים בהצגה המספקת לילדים חוויה תיאטרלית־מוזיקלית, ששמה דגש על היכולת של כל אחת ואחד מאיתנו לשמור על כדור הארץ ועל המים שבאחריותנו על ידי שימוש מושכל".

במהלך ההצגה נחשפים הילדים לדוגמאות רבות לשימוש מושכל במים, ובהן: סגירת הברז בעת צחצוח השיניים, לחיצה על הלחצן המתאים במכל ההדחה בשירותים, שימוש נכון בעת הפעלת מכונת כביסה ומדיח כלים, רחיצת רכב תוך הקפדה על חיסכון במים, סגירת ברז מטפטף, אי־השלכת פסולת לאסלה ולכיור ועוד.