כמדי שנה ביום העצמאות, גם השנה רובנו נצא לפארקים ולאתרי הטבע ונחגוג בפיקניק המסורתי שהפך כבר מזמן לסממן ישראלי והשנה - חוגגים 75 שנות עצמאות. יחד עם הכיף והחגיגות, מגיע תמיד הרגע שהטבע קורא לנו ונשמעת הקריאה "אמא יש לי פיפי" וכאן לילי נכנס לתמונה עם פתרון נוח לשירותים נקיים בטבע.

גם ביום העצמאות הקרוב, רבבות ישראלים יבלו ויחגגו בפארקים וברחבי הטבע, יוכלו ליהנות מחוויית ניקיון מפנקת, כמו בבית - גם בטבע. לצאת, ליהנות וגם לשמור על ניקיונם האישי. זאת הודות ליוזמה של לילי - מותג נייר הטואלט וההיגיינה המוביל בישראל, שיוצא במהלך תחת הכותרת: מרגישים שזה לילי - גם בטבע ומנגיש שירותים מפנקים, ממוזגים עם מים זורמים. לילי מביא את חווית הניקיון הבטוחה והמוכרת מהבית ומעניק אותה למטיילים ולחוגגים גם באתרי הטבע. 

שירותים ציבוריים של לילי (צילום: יחצ)
שירותים ציבוריים של לילי (צילום: יחצ)

זו השנה השנייה שמתחמי השירותים של לילי יוקמו באתרים שמאפשרים את הקמתם ללא פגיעה בטבע. הם יחוברו לביוביות (לא מדובר בשירותים כימיים) ויציעו חווית שימוש סופר מפנקת, נוחה ונקייה – ממש כמו בבית. כל מתחם יציע שימוש חופשי במגוון מוצרי נייר הטואלט  של לילי , עמדות לשטיפת הידיים בסבון ומים, מפיצי ריח ומוסיקה רכה להשלמת החוויה. תאי השירותים יהיו מופרדים לנשים ולגברים ובכל מתחם יוצבו אנשי ניקיון שישמרו על הניקיון והסדר במתחמים. השימוש במתחמי השירותים יתאפשר בחינם לנוחיות המטיילים והחוגגים.

בכל אחד ממתחמי השירותים שיקים לילי בפארקים ובאתרי הטבע יוקמו גם עמדות אטרקטיביות למשפחות ולילדים עם מגוון משחקים והפתעות. מיקום המתחמים: פארק הגליל (כרמיאל), עמק המעיינות, גני יהושע ופארק באר שבע.