רבים סובלים מנדודי שינה או מחוסר שינה, במיוחד בגלל גלי החום שנוטים לפקוד אותנו במהלך הקיץ. כדי להתגבר על בעיה זו, ריכזנו עבורכם מספר טיפים חשובים לשינה איכותית בימים הכי חמים של השנה.

"הקיץ הוא זמן סוער לשינה. עם שעות אור ארוכות וטמפרטורות גבוהות, אנשים תמיד מחפשים דרכים לשמור על קור רוח. ולמרות שמאווררים ומצעים יכולים להיות חשובים, לשמור על קור רוח בלילה זה משהו שכולם יכולים לעשות בתקציב מוגבל".

שינה בפחות בגדים או ויתור על שמיכות פוך יכולה להיות אחת הדרכים הקלות ביותר לשנת לילה טובה בחודשי הקיץ. מומחים המליצו על שתי תנוחות שינה שיכולות לעזור לשמור על קרירות הגוף במהלך הלילה: שינה על צד אחד ותנוחת "כוכב ים".

תנוחות שינה

מומחים הסבירו ששינה על הצד היא הטובה ביותר מכיוון שהמגע בין המזרון לגוף קטנה יותר. עם זאת, שינה בתנוחת "כוכב ים", בשכיבה על הגב עם ידיים ורגליים מושטות, מנדפת את הזיעה ומצננת מהר יותר.

ישנם גם כמה טריקים פשוטים שיכולים לסייע לישון בלילות הקיץ החמים

להקפיא את הסדינים ולשמור את הווילונות סגורים

"זו עצה קצת לא שגרתית", אומרים המומחים, הנחת סדינים וציפיות במקפיא יכולה לעשות הבדל גדול בלילה. כדי לעשות זאת ולא לסבול מסדינים רטובים בזמן שהם מפשירים, שימו את המצעים בניילון שקית ואז דחפו למקפיא. דרושות בסך הכל כמה דקות כדי לקרר אותם".

המומחים הסבירו: "חום יכול לעבור מהשמש לחדר. במהלך החלק החם ביותר של היום, שקלו לסגור את התריסים כדי למנוע העברת חום לא רצויה. זה חשוב במיוחד אם יש חלונות הפונים לשמש. או לחילופין, החליפו למצעים עם צבעים בהירים כדי למנוע מהם לספוג חום".