הכתבה נכתבה בשיתוף או-מד מדיקל בע"מ

גיל הזהב הוא הגיל שבו אפשר לעצור לרגע ולרוות נחת מכל מה שהשגנו עד כה: קריירה, משפחה, וגם...זוגיות. כן, כן, לא פעם גיל הזהב הוא גם תור הזהב של הזוגיות, שבו אפשר סוף סוף להשקיע בזוגיות. 

אך גיל זה מביא עימו גם תופעות בריאותיות לא נעימות. אחת מהן היא תופעת הקשיים בתפקוד המיני: מחקר בנושא גילה כי כ-40% מבני ה-40 ומעלה סובלים מקשיים בתפקוד המיני. השכיחות של התופעה, אגב, עולה עם הגיל.

הפתרון הרפואי שמציל את הזוגיות של בני גיל הזהב
הפתרון הנפוץ ביותר לבעיית אין אונות הוא הטיפול התרופתי, אך יש לו חסרונות רבים: פגיעה בספונטניות, הגבלות לבעלי מחלות רקע, תופעות לוואי ועוד. יש טיפולים נוספים, דוגמת זריקות לאיבר ומשאבות ואקום, אך לדעת רבים אלו טיפולים לא נעימים והם מעדיפים להימנע מהם.

דווקא פיתוח חדשני מבית או-מד מדיקל הישראלית, וֶרְטִיקָה שמו, פרץ לחיינו בשנה האחרונה והביא איתו בשורה של ממש. המכשיר משתמש בגלי רדיו בתדר נמוך, משקם את רקמות הקולגן באיבר - וגברים רבים, בכל הגילים, כבר החלו להשתמש בו ולדווח על תוצאות.

גם בקרב בני הגיל השלישי המכשיר מחולל פלאים. "יש לנו לקוחות צעירים ומבוגרים כאחד," מספר אילן שלייסנר, סמנכ"ל המכירות של החברה, "ואף היה לנו לקוח בן 94 שהתאלמן מאשתו – וכיום, הודות למכשיר, מקיים זוגיות עם 'בחורה' הצעירה ממנו בכעשור". 

שלייסנר משתף בסיפור מרגש: "לפני חצי שנה התקשר מישהו שחמיו נפטר. הוא מצא בעיזבונו מכשיר וֶרְטִיקָה חדש שעדיין לא נפתח, וביקש להחזירו. למרות הזמן הרב שחלף הסכמנו, והחתן העיד בפנינו כי התרגש מאוד לגלות שחמיו ניסה עד הרגע האחרון לשפר את חייו הזוגיים – אף כי למרבה הצער לא הספיק". 

וֶרְטִיקָה - פיתוח חדשני מבית או-מד מדיקל הישראלית (צילום: תומאס סולינסקי)
וֶרְטִיקָה - פיתוח חדשני מבית או-מד מדיקל הישראלית (צילום: תומאס סולינסקי)

הנתונים מדברים בעד עצמם - וגם הלקוחות 
ניסוי קליני ראשוני שהתקיים ביחידה לנוירו-אורולוגיה שבבית החולים רמב"ם רשם למעלה מ-85% הצלחה. בעקבות זאת קיבל המכשיר את אישור משרד הבריאות ואת תו התקן האירופאי (CE-MDR), וגברים רבים החלו לרכוש אותו. 

"רכשתי את המכשיר לאחר ניסיונות רבים למצוא פתרונות שאינם תרופתיים או פולשניים לבעיה, ללא הצלחה," משתף אחד הלקוחות, "ההסבר המפורט והמקצועי שניתן לי בחברת או-מד על יתרונות המכשיר, כולל לגבי האופציה להחזירו אם לא אהיה מרוצה, נתנו לי ביטחון לרכוש את המכשיר".

הלקוח מוסיף: "אני בן 70. באופן טבעי, עם הגיל חשתי ירידה משמעותית בזקפה, עד כדי אי-יכולת לקיים יחסי מין בצורה סדירה. לאחר כחודש של טיפול אני מוכרח לומר שהשיפור משמעותי. הזקפות ארוכות וטובות, ואני מצליח לקיים יחסי מין. המכשיר נותן תחושה טובה של ניקוי האיבר וזרימת דם טובה, ואפילו מתן השתן קל יותר. הטיפול החזיר אותי לשנות ה-30 וה-40 שלי מבחינה תפקודית".

"לאסוף לקוחות מרוצים – בכל גיל"
שלייסנר מציין כי המטרה היא "לאסוף לקוחות מרוצים בכל גיל, ולכן גם מדיניות ההחזרה שלנו גמישה מאוד. מכיוון שמדובר במכשיר רפואי המיועד לשימוש אינטימי, לא ניתן לעשות בו שימוש חוזר. אם לקוח לא הסיר את החבק שעל גבי המכשיר, הוא יוכל לבטל את העסקה, להחזיר את המכשיר תוך 14 ימים ממועד קבלתו ולשלם דמי ביטול בסך 100 ₪ בלבד". 

"גם לקוח שהסיר את החבק יוכל להחזיר את המכשיר תמורת החזר כספי חלקי. עד חודש מקבלת המכשיר יחויב הלקוח בדמי ביטול בסך 1,755 ₪ ויזוכה ביתרת הסכום, ואם לא חלפו חודשיים מקבלתו, הוא יחויב בדמי ביטול בסך 2,925 ₪. תקופת ביטול העסקה תוארך בהתאם לחוק הגנת הצרכן (עבור עולים חדשים, בעלי מוגבלויות ואזרחים ותיקים). מדיניות ההחזרה שלנו נוחה מאוד," מסכם שלייסנר, "אבל לשמחתנו יש אחוז כמעט אפסי של לקוחות שמעוניינים להחזיר".

את המכשיר הורטיקה ניתן לקנות בדיסקרטיות, ללא צורך במרשם רופא, ישירות באתר החברה www.vertica-labs.com, וכן בסיוע של נציג שירות בטל' 04-9036999. 

*התוכן בערוץ זה אינו מהווה חוות דעת מקצועית, המלצה, תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי.

הכתבה נכתבה בשיתוף או-מד מדיקל בע"מ