הכתבה נכתבה בשיתוף 360 מעלות שיא

"נאלצתי לעבור בדיקת ,MRI אך מאחר והתורים של קופת החולים שלי היו לפרק זמן של חצי שנה קדימה, התחלתי לחפש פתרון פרטי באינטרנט. הגעתי אל חברת 360 מעלות שיא, והובטח לי כי אקבל את הטיפול תוך 24 שעות בבית חולים מסודר ולא בקרוואן. בתחילה חשדתי כי מדובר בתרגיל עוקץ כיוון שהכל היה נשמע פשוט מושלם, אך החשדות שלי התפוגגו לחלוטין כאשר קיבלתי טלפון מבית החולים, אם אני יכול להקדים מעט ושמחכים לי.

בבית החולים קיבלתי יחס VIP. הצוות הרפואי לבדיקת ה- MRI היה סבלני והכל הלך חלק ומהר. הדובדבן שבקצפת היה שהתבקשתי להביא את דיסק הממצאים למעלות שיא וקיבלתי בזכותם פענוח כבר למחרת בבוקר, זאת במקום לחכות כשלושה שבועות כפי שמקובל בבתי החולים". 

את העדות הזו כתב אוריאל אברון, אחד מתוך מאות אנשים שהשאירו את חוות הדעת שלהם בעמוד הגוגל של חברת 360 מעלות שיא. כמו אברון כך גם כל האחרים, העניקו לשירותי החברה מחמאות מקיר לקיר. על שירות אדיב, מקצועי, ענייני ובעיקר מהיר. כמה מהיר אתם שואלים? כבר נגלה את התשובה אך קודם מספר נתונים.

מבדיקה שערך משרד הבריאות בשנה שעברה ומנתונים שהציג בפני ועדת הבריאות של הכנסת, עלה כי ישנו פער גדול ומטריד בזמני ההמתנה בארץ לבדיקות MRI. בערים מסוימות הנבדקים נאלצו לחכות מספר שבועות עד לבדיקה שלהם, ובמקומות אחרים בארץ זמן ההמתנה הגיע גם לכדי ארבעה חודשים ויותר.

מדובר בנתון בלתי נתפס כאשר פענוח של בדיקה כזו כמו גם בדיקות חשובות אחרות, יכול להכריע בנוגע למצב בריאותו של הנבדק, וכל איחור יכול להיות קריטי בסיכויי ההחלמה שלו.

ניתן להסביר את האיחור של בדיקות MRI בבתי וקופות החולים בישראל בכך שבהשוואה למדינות ה-OECD, בשנת 2020 למשל, נערכו בישראל פי 2 יותר בדיקות MRI לעומת מדינות אחרות. אך האם זה צריך לעניין את מי שזקוקים לעבור בדיקה רפואית חשובה כאן ועכשיו? כמובן שלא.

ועכשיו לתשובה לה חיכיתם, זמן ההמתנה למגוון של בדיקות רפואיות דרך חברת 360 מעלות שיא

חברת 360 מעלות שיא  (צילום: יח''צ)
חברת 360 מעלות שיא (צילום: יח''צ)

במרכז הרפואה החדש שלהם, ברחוב הדובדבן 7 קריית אונו, תקבלו את השירות הרחב באותו היום, ובמקרים דחופים גם סביב השעון, 24/7, כולל בימים שישי ושבת!

השירות כולל מגוון רחב של בדיקות רפואיות כגון: בדיקת MRI פרטית ו-CT, בדיקת אולטרסאונד פרטית ורנטגן, פענוח של בדיקות הדמיה על ידי רדיולוגים מומחים בתחומם. בנוסף לבדיקות קולונוסקופיה, גסטרוסקופיה, סיגמואידוסקופיה, ועוד, אם במרפאות של החברה או בתיאום מושלם ויעיל עם בתי חולים ברחבי הארץ.

וזה לא הכל. ב- 360 מעלות שיא מעניקים גם את האפשרות לעבור את הבדיקות הללו בבית או במשרד, בהתאם לנוחות הלקוחות, כולל שירותי אחות שמגיעה לקחת בדיקות דם, שתן ומעבדה שונים.

כן, זה לא נתפס אך כיום אנשי רפואה מטעמם יכולים להגיע אל הבית שלכם כך שתוכלו לעבור בדיקה או צילום מסוים בסלון או חדר השינה. מדובר בשירות שובר שוויון שמעניק פרטיות ונוחות מקסימליים.

אם עולה בכם החשש לגבי יעילות הבדיקות הללו, בוודאי שתשמחו לגלות כי המכשור הטכנולוגי המתקדם של 360 מעלות שיא עומד בכל התקנים והבקרה של משרד הבריאות ומכון התקנים הישראלי. כמו כן כל המידע שנמצא במערכות במחשוב שלהם נשמר תחת אבטחת מידע קפדנית במיוחד.

כיצד חברת 360 מעלות שיא מצליחה היכן ששירותי הרפואה הציבורית נכשלים, ומה סוד ההצלחה במתן שירותי בדיקות של MRI פרטי, אולטרסאונד פרטי ועוד מגוון רחב נוסף של בדיקות?

אילן ברק, המייסד והבעלים של החברה מסביר: "החוסר שקיים בארץ הוא זה שהניע אותנו לפעול ולייעל את כל התהליכים. לכן במהלך השנים הגדלנו את הפעילות במרפאות שלנו, הרחבנו את הפריסה הארצית ואת סוגי השירותים שאנו מספקים, כך שכיום אנו מעניקים פתרון לכל סוגי הבעיות, כולל מקרים מיוחדים בהם נעזרו במומחים שגייסנו מחו"ל. לשם כך הכפלנו את הצוותים שפועלים מטעמנו, בין אם מדובר באנשי צוות של 360 מעלות שיא, או רופאות, רופאים ואחיות שמעניקים לנו שירותי חוץ. כך שמדובר במאות אנשי מקצוע שונים. מדובר לא רק בתכנון רחב היקף על מנת להעניק טיפול רפואי הוליסטי לכל דורש, אלא בהשקעה כספית גדולה מאוד של החברה".

חשוב לציין, השירותים שחברת 360 מעלות שיא לא נועדו להחליף את שירותי הרפואה הציבוריים בישראל, אלא היא מעניקה תמיכה חיצונית בהתאם למידת הדחיפות וליכולת הכלכלית של כל אחת ואחד בנפרד, כך שמדובר בשיטת עבודה הוגנת בהחלט. 

במידה ואתם זקוקים לעבור בדיקה דחופה כאן ועכשיו, ולקצר את זמן ההמתנה שנקבע לכם במוסד רפואי ציבורי, זה אפשרי.

כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם שירות הלקוחות של 360 מעלות שיא, בטלפון:
03-695-7777. 
התקשרו עכשיו ותוך פרק זמן קצר במיוחד כבר תהיו לאחר הבדיקה. 

הכתבה נכתבה בשיתוף 360 מעלות שיא