צוות המחלקה לכלי דם בהדסה עין כרם נפרד היום מחגי, חייל צה״ל מחטיבת הנח״ל אשר נפגע בזרועו מירי בכרם שלום בימי המלחמה הראשונים והעניק לו את דגל הדסה.

עם פינויו מן הדרום, חגי נותח בהדסה על ידי צוות מומחים בכירורגיית כלי דם ובהמשך עבר ניתוחים נוספים של אורתופדים ושל השתלת עור על ידי צוות מומחים בכירורגיה פלסטית.

היום, מספר שבועות לאחר פינויו להדסה, ברגע הפרידה העניקו לו אחיות המחלקה את דגל הדסה ועליו הקדשה: ״חגי הגיבור שלנו, מאחלים לך החלמה מהירה ומצדיעים לך. מצוות כלי דם, הדסה עין כרם״.

הדגל שקיבל חגי (צילום: בית החולים הדסה)
הדגל שקיבל חגי (צילום: בית החולים הדסה)

חגי ואמו אוריאנה סיפרו לצוות על ההערכה הגדולה של המשפחה כולה לכל מי שעסק בטיפול בו, והודו על הטיפול המסור והקשוב בבית החולים.

"חגי שכב שבע שעות עד לפינוי, אבל כשהמסוק הגיע לפנות אותו להדסה, לידיים של הצוות המדהים הזה, הצלחנו לנשום לרווחה", מספרת אוריאנה.

וחגי, שנייה לפני שיצא מבית החולים, רצה להודות לכולם אבל במיוחד למנתח שלו. "הצוות פה עשה עבודה מדהימה מהיום הראשון. חשוב לי להגיד תודה מיוחדת ואישית לד"ר רון כרמלי מנהל מחלקת כלי דם פה בהדסה, אדם מיוחד, שמרגישים שיש לו פינה חמה בלב לחיילים. אני לא אשכח בחיים שרגע לפני שנכנסתי לניתוח, הוא נתן לי להתקשר מהטלפון הפרטי שלו לאמא שלי ולדבר איתה״, מוסיף חגי בהתרגשות. "הצלתם לי את היד, אני לא יודע איך להודות לכם", אמר ונתן חיבוק אחרון.

"חגי בחור נהדר, הוא עבר באומץ סדרה של ניתוחים שהובילה מחלקת כלי דם בשיתוף של מחלקות אורתופדיה ופלסטיקה, ואף טופל בתא לחץ ועכשיו יחלים  וישקם את עצמו באותה נחישות ממש״, מסכם ד"ר כרמלי.