הנהלת בית החולים רמב"ם פרסמה היום (חמישי) הודעת הבהרה בעקבות האירוע החריג שהתרחש אמש, כאשר מנהל בנק הדם ברמב"ם הוריד דגלי ישראל שנתלו במחלקה שלו.

בהודעת בית החולים נכתב: "לפני כמה ימים אירע אירוע מצער בבנק הדם ברמב"ם: מנהל המחלקה, פרופ' דן אלדד, הוריד דגל ישראל שתלו עובדי המחלקה על קיר במקום. העובדים התלוננו בהנהלת בית החולים אשר בתגובה הנחתה  לתלות באופן מיידי דגלי ישראל בבנק הדם, כפי שנעשה בשאר המחלקות ובשטחים הציבוריים בבית החולים, ואכן – תוך חמש דקות נתלו דגלים במחלקה. פרופ' דן אלדד הביע צער על האירוע ואמר שמדובר בשיקול דעת מוטעה שלו. הנהלת רמב"ם מצידה העבירה את המסר על חשיבות תליית  הדגלים לכלל עובדי בבית החולים.  

"חשוב להדגיש כי פרופ' דן אלדד הוא איש מקצוע מוערך אשר מנהל את אחד המכונים החיוניים בבית חולים. בעשרות השנים שהוא משמש כמנהל בנק הדם הוא פעל ופועל להציל את חייהם של אלפי בני אדם,  הכל מתוך תפיסה של שליחות המקצוע, אהבת אדם ואנושיות. פרופ' דן הכשיר דורות של רופאים שמאמינים ברוח האהבה לאדם, ובאופן אישי הוא אב לילדים ששירתו ביחידות מובחרות בצבא והוא עצמו היה קצין בצה"ל. הנהלת רמב"ם דוחה את ההשתלחויות האישיות והאיומים האישיים שפרופ' דן אלדד סופג בימים האחרונים וקוראת לכלל הציבור להנמיך את הלהבות ולהתאחד סביב המטרה המשותפת – להפוך את מדינת ישראל לבטוחה, מנצחת ופורחת".