מהמרכז הלאומי להשתלות נמסר כי יתבצעו חילופי תפקידים במרכז הלאומי להשתלות. פרופ' רפי ביאר, שכיהן כ-14 שנים בתפקיד יו"ר ועדת ההיגוי של המרכז הלאומי להשתלות, סיים את תפקידו, כמוביל מדיניות המרכז בתחומי עשיה רבים ומגונים, שמטרתם קידום תרומות והשתלות איברים. 

בתקופתו נרשמו הישגים רבים, כגון שיטת הקדימות בתור להשתלה, הנצלת איברים מתורמים ללא לב פועם ועוד. שר הבריאות ח"כ אוריאל בוסו מינה כמחליפו את פרופ' שלמה מור יוסף, רופא עתיר ניסיון וכישורים בתחומי עשיה רבים. במישור הלאומי, כגון מנהל בית חולים הדסה, מנכ"ל הביטוח הלאומי, ראש מנהל ההגירה והאוכלוסין, וכיום יו"ר קופ"ח לאומית. 

פרופ' ביאר: "היה לי הכבוד לקדם מערכת מעולה של השתלות איברים בישראל בתקופה של עשייה אדירה ותוך מסירות אין קץ של המרכז להשתלות בראשות ד"ר תמר אשכנזי וכל צוותי בתי החולים המנצילים והמשתילים".

פרופ' מור יוסף: "אני נכנס לתפקיד משמעותי וחשוב מאין כמוהו ואעשה ככל יכולתי לתרום ולהוסיף ולקדם את תחום השתלות האיברים, שקרוב מאוד לליבי".

המרכז הלאומי להשתלות ביקש "להודות לפרופ' ביאר על השנים המשמעותיות כיושב ראש ועדת ההיגוי של המרכז הלאומי להשתלות, ומאחל הצלחה לפרופ' מור יוסף עם כניסתו לתפקיד".