לפני חודש הציגה גלקסי טיזר על עיצוב הפיתוח הבא שלה אך שמרה בסוד כל פרט עליה. כעת משחררת ענקית הטכנולוגיה פרטים נוספים על ה"גלקסי רינג", טבעת דיגיטלית שמיועדת לנטר את הבריאות שלכם. על פי השמועות גם אפל עובדת על טבעת חכמה משלה.

עודכנו שעות לפני מתקפת חמאס: למה צה"ל לא פעל? | הסימנים המקדימים
יועמ"שית משרד רה"מ אישרה: המדינה מימנה עבודות בקיסריה בזמן המלחמה

ענקית הטכנולוגיה חשפה היום (שני) שהמכשיר החדש אמור להופיע מאוחר יותר השנה. מנכ"ל החברה ד"ר הון פאק לא סיפק את כל הנתונים על הטבעת אך הצהיר כי סוללת המכשיר אמורה להחזיק מעמד מספר ימים. 

אז מה זו בעצם הטבעת? מדובר בגאדג'ט הנראה כטבעת לכל דבר, וכאמור כולל סוללה אותה מטעינים אחת לכמה ימים. הטבעת החכמה כוללת חיישנים שמנטרים את הדופק, עוקבים אחר תנועות השינה במהלך הלילה, וייתכן שגם מודדים את חום הגוף וכך מציעים מעקב פוריות.

הטבעת אמורה להיות אביזר משלים לשעון, אך סמסונג לא חשפה פרטים נוספים והשאירה הרבה שאלות סביב הפיתוח החדש, ובעיקר – מי צריך אותו בכלל. סביר שמדובר באביזר מותרות ל"משוגעים לדבר" ושבהחלט אפשר לוותר עליו. התשובה כנראה תינתן עם ההשקה בחודשים הקרובים.

לצד הטבעת החדשה, סמסונג פירטה את התכונה החדשה "דירוג החיוניות". הדירוג ישתמש בנתוני השינה, הדופק, רמת הפעילות ושונות הדופק כדי להציע תובנות בריאות מותאמות אישית. תכונה זו תופיע לראשונה ב"גלקסי ווטש 6" בשילוב עם סמסונג גלקסי S24, ובהמשך השנה תותאם גם למכשירי הגלקסי האחרים.