"עשר דקות של עשיית ספורט זה כלום, זה בדיוק אותו הדבר כמו לשבת ולראות טלוויזיה" - באמת? ממש לא. כל עשר דקות שתזוזו ותעשו משהו נמצאות בעדיפות על עשר דקות של ישיבה. 

וכמו שאתם יודעים - אפשר גם וגם. לראות חדשות או סדרה אפשר תוך כדי צעידה או פעילות על אליפטיקל וכל פעילות אחרת. מחקרים בעבר הראו שצריך לעשות ספורט לפחות 40 דקות ברציפות כדי להתחיל לשרוף שומן, אבל אחר כך, מחקרים חדשים יותר הראו שגם אימון יעיל של 20 דקות נותן תוצאות, ועכשיו כבר מדברים על זה שבמקום לשבת כל היום אפילו עשר של דקות פעילות גופנית זה עדיף.

אישה עושה פעילות גופנית, אילסוטרציה (צילום: אינג אימג')
אישה עושה פעילות גופנית, אילסוטרציה (צילום: אינג אימג')

ואם עושים 10 דקות כמה פעמים ביום זה בהחלט כבר יכול להצטבר למשהו שאפשר לקרוא לו "אימון" שעשינו. אל תשכחו: אם עושים פעילות בת עשר דקות ליום לשרירי הבטן למשל, יש שרירי בטן חזקים מאוד תוך זמן קצר מאוד.

אימון של עשר דקות לידיים עם או בלי משקולות – תורם משמעותית לעיצוב הזרועות ומפחית משמעותית את תופעת ה"מלח פלפל" (דלדול בשריר התלת ראשי). התמדה באימון של עשר דקות ליום של שרירי ישבן וירכיים יכול לתרום למראה מוצק עד מידה פחות במכנסיים.

וכמישהי שלגמרי אין לה סבלנות לשיעורי יוגה ארוכים של שעה וחצי, אני חייבת להודות שאפילו 20 דקות בלבד של יוגה כל יום עזרו לי בצורה מדהימה לגמישות ונגד כאבי גב. שווה ומשתלם ולא השקעה של הרבה זמן! מזמינה אתכם לנסות.