האם באמת שתיית מים עם לימון בבוקר גורמים לשריפת קלוריות? אז זהו, שממש לא. אפשר להגדיל את שריפת הקלוריות אם עושים ספורט. מים עם לימון לא גורמים לעליה בשריפת הקלוריות בשום אופן ושום צורה ואין סיבה שיעשו זאת. החומציות של הקיבה הרבה יותר גבוהה משל לימון (פי אלפים), ובטח כשהוא מדולל במים.

יש קצת בלבול בפירוש "מטבוליזם" – יש מי שחושב על שריפת הקלוריות, ויש מי שמפרש את זה "פעילות מעיים". במקרה של עצירות, שתיית כוס מים על הבוקר בהחלט יכולה לעזור כי היא גורמת להפעלת תנועתיות במעיים, אבל שימו לב: הלימון מיותר וחשוב רק לטעם. למניעת עצירות יש עדיפות לכוס מים קרים מאוד.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

מים עם לימון (צילום: אינג'אימג')
מים עם לימון (צילום: אינג'אימג')

הרבה מאיתנו מבלבלים בין תחושת צמא לרעב - מרגישים משהו והולכים לאכול, אבל כוס מים יכולה לפתור את הבעיה, ולא האוכל. שווה לנסות. המים ממלאים את הקיבה ותורמים לשובע. כוס מים לפני כל ארוחה, כולל לפני ארוחת ביניים - מפחיתה את כמות המזון שאוכלים. הרגל בריא שבזכותו מגיעים לכמות המים שדרושה.

כמות המים שצריך לשתות תלויה בסוג הפעילות שלנו. זה ממש לא אחראי להגיד ש"צריך לשתות עשר כוסות ליום" כי יש מי שצריך גם פי שלושה מזה, ובניגוד לכך יש מי שיכול לספור גם נוזלים אחרים במסגרת הכמות היומית.

האזינו: