מחקרים רבים בארץ ובעולם כבר הראו מזמן כי היום, כמעט ואין אדם שלא יסבול מכאבים אורתופדיים במהלך חייו. אותם כאבים מציקים שלעיתים אנחנו לא יודעים בדיוק מה גורם להם, אז אנחנו לוקחים כדורים, מורחים משחות, הולכים לפיזיותרפיה ומנסים כמעט הכל כדי לפתור אותם. כי הרי נעשה הכל כדי שהכאב סוף סוף יעבור ואנחנו נחזור לשגרת חיים נורמלית בריאה וללא כאבים.

דיווחים העולים מבתי המרקחת בישראל לאחרונה מראים עלייה בביקוש לפתרונות לכאבים, בעיקר בקרב אלו הסבולים מכאבים אקוטיים או כרוניים כמו כאבי גב או ברכיים. השינוי המשמעותי הוא ההעדפה אצל אותם מטופלים לפתרון טכנולוגי על פני הפתרונות הכימיים התרופתיים. לכן אין זה מפתיע כי גם הביקוש למכשיר הלייזר הרפואי בי-קיור לייזר הולך וגובר. בי קיור לייזר הוא המכשיר הרפואי המוביל בישראל שהוכח מחקרית כיעיל לטיפול בכאבים אורתופדיים, דלקות ופצעים באמצעות טכנולוגיית הלייזר הרך. 

בשיחה עם מנכ"ל בי קיור לייזר, מר מוטי נבון הוא מסביר "הרבה אנשים היום מחליטים לזנוח את הפתרונות הישנים, טובים ככל שיהיו, ומתקדמים לפתרונות טכנולוגיים. חלק גדול מהביקוש מגיע דווקא מאנשים שכבר התעניינו בעבר במכשיר, והיום "יורדים מהגדר" ובוחרים לנצל את אופציית ההתנסות במכשיר." נבון מגלה לנו שהחברה חצתה את רף 200 אלף המטופלים המשתמשים במכשיר.

גם לקורונה היה חלק בגידול בביקוש למכשיר הבי קיור לייזר, הרי ם בימים כתיקונם, השגרה אפשרה לחיות עם הכאב, הרי בימים של סגר והגבלות תנועה - המצב הפוך. אנשים רבים שסבלו מכאבי גב, ברכיים, צוואר או דורבן, והיו רגילים לקבל טיפול בחוץ היו צריכים לחשב מסלול מחדש.

הבי קיור לייזר (צילום: יחצ)
הבי קיור לייזר (צילום: יחצ)

מה זה בכלל בי-קיור לייזר?
הבי קיור לייזר הוא מכשיר רפואי לשימוש ביתי, נייד קל ונוח, שמטפל בכאבים, דלקות ופצעים בעור. 
מאז שיצא לשוק לפני יותר מ-10 שנים, הפך הבי קיור לייזר למכשיר חובה בכל בית. המכשיר משתמש בטכנולוגיית הלייזר הרך אשר חודר דרך העור לעומק הרקמות ומעורר את מנגנוני הריפוי הטבעיים של הגוף בנוסף לשחרור אנדורפינים המסייעם לשיכוך הכאב באופן טבעי.

לא בכדי הבי קיור לייזר הוא המכשיר הנמכר ביותר כיום בארץ, יעילותו הוכחה ב-6 מחקרים קליניים כפוליי סמיות שבוצעו באוניברסיטאות מובילות ב: איטליה, רוסיה, ברזיל וגם בישראל. אבל לא רק בישראל, משרדי בריאות של מדינות רבות בעולם כבר נתנו את אישורן על מכירת המכשיר בגבולותיהן בניהן: קנדה, גרמניה, בריטניה, רומניה, סינגפור, פינלנד, רוסיה, פולין ועוד.

המכשיר מציע טיפול יעיל, ביתי ומקיף למגוון רחב של בעיות אורתופדיות הקשורות לשריר ושלד כגון: כאבי גב, ברכיים, צוואר, דורבן, כתף, שחיקות סחוס ועוד. מעבר לכאבים אורתופדיים המכשיר מתאים גם לטיפול בדלקות, כוויות, צלקות ופצעים קשי ריפוי. 

גם הרופאים לא נשארו אדישים ולאט לאט יותר ויותר רופאים מצטרפים למהפכה ומכניסים את המכשיר למחלקות בבתי החולים. ויקטור שבשביץ, מנהל מחלקת הכאב בבית החולים רמב"ם מספר: "ניסינו להשתמש במכשיר על חולים עם כאב אקוטי וכרוני בצוואר, בגב התחתון, בברכיים ובמפרקים נוספים. אמנם לא ביצענו מחקר מסודר, אך הרושם הקליני מניסיוננו הוא כי המכשיר אכן מראה תוצאות חיוביות בחלק לא מבוטל מהמטופלים.

התנסות במחיר שווה לכל כיס
הדילמה ברורה, כולנו מפחדים לרכוש מכשיר או טיפול יקר שבסוף לא ישנו את המצב. לכן, בבי קיור לייזר מאפשרים לכם להתנסות במכשיר למשך-60 יום במחיר מוזל המתאים לכל כיס. איך זה עובד? אתם תקבלו את המכשיר הביתה למשך חודשיים, תזכו להכיר את המכשיר, לבחון אותו ולהשתמש בו לאזור הכואב. אם לאחר השימוש לא תהיו מרוצים מהתוצאות, תוכלו להחזיר את המכשיר ללא כל בעיה, בכפוף לתקנון החברה ובהתאם לתנאי הרכישה.

האופציה להתנסות במכשיר נועדה להעלים את החשש הקיים אצל לקוחות רבים שכבר שבעים מהבטחות וטיפולים שלאורך השנים לא סייעו להם עם הכאבים. במילים אחרות, לא נותרו לכם סיבות להמשיך לסבול ולחיות.