למעלה משני עשורים של תכנון, אישורים ועבודה מאומצת מול משרדי הממשלה והרשויות השונות במדינה נתקבלה החלטה שתושבי מרכז הגליל יזכו למענה רפואי הולם באמצעות הקמת שני מרכזים רפואיים בעיר כרמיאל, האחד שיקומי והשני כללי אשר יוקם במהלך העשור הקרוב.  

היום (שני) התקיימה שיחת עבודה בין חה"כ טטיאנה מזרסקי (יש עתיד) ובין אורי גולדשטיין, סמנכ"ל בכיר וראש המנהל לפיתוח תכנון ובינוי מוסדות רפואה. בשיחה השתתפו גם ניר כספי, מנהל אגף תכנון ומשה רונן, מנהל פרויקטים במשרד הבריאות. בשיחה נתבשרה חה"כ מזרסקי כי מאמציה לצמצום הפערים בבריאות בין הפריפריה למרכז נשאו פרי והעבודה אותה החלה עוד בהיותה סגנית ומ"מ ראש עיריית כרמיאל השתלמה לבסוף.


הועדה המקומית לתכנון ובניה כרמיאל אישרה את התכנית והחודש אמורה להתכנס הועדה המחוזית וליתן את האישור הסופי. בתכנית המקורית אשר הוצגה בשנת 2013, דובר רק על בית חולים שיקומי-גריאטרי, אך לאחר לחצים כבדים אותם הפעילה חה"כ מזרסקי על כלל הגורמים הרלוונטיים, נתקבלה ההחלטה כי  ביה"ח השיקומי יעניק טיפול לכל הגילאים ולא רק למטופלים גריאטריים ובנוסף לכך ינתנו בביה"ח שירותים רפואיים נוספים, אשר יאושרו ע"י משרד הבריאות. 

מלבד המוסד השיקומי הוחלט להוסיף לתכנית מתאר ארצית להקמת מוסדות רפואה (תמ"א 49) גם בית חולים כללי, עם מחלקות אשפוז, מכוני אבחון וחדרי ניתוח, לרווחת כל תושבי האזור. 

חה"כ מזרסקי בירכה על ההחלטה: "עוד בתחילת דרכי בפוליטיקה המקומית, התחייבתי לטפל בצמצום הפערים בבריאות בין הפריפריה למרכז. מיומי הראשון כחברת כנסת אני פועלת להשגת מטרה זו ולא אנוח עד שהיא תושג במלואה. תושבי הגליל זכאים לשירותי רפואה זמינים ואיכותיים בדיוק כמו תושבי המרכז. מבטיחה להמשיך לקדם את התכנית החשובה להקמת בתי החולים בכרמיאל ולוודא  שאכן התכנית תצא לפועל בקרוב".