עד היום קופות החולים איפשרו פתרונות כירורגיים ניתוחיים לבעיות כמו הזעת יתר, ורידים מרובים וכאבים כרוניים ועוד, כאלו שלעיתים לוו בתופעות לוואי אחרות, מה שהותיר את הסובלים שלא רצו טיפול כירורגי לפנות לפתרונות פרטיים ונדרשו לשלם עשרות אלפי שקלים מכיסם הפרטי. פתרונות פרטיים אלו הם טיפולים המחליפים ניתוחים כמו זריקות PRP, טיפול בגלי הלם וטיפולים המונעים הזעת יתר בבית השחי. בשבועות הקרובים תחל רפורמה ביטוחית חדשה אשר תאפשר לכל מי שיש ברשותו ביטוח רפואי פרטי הכולל סעיף "טיפול מחליף ניתוח" בעל ותק נדרש, לקבל החזר כמעט מלא על מספר טיפולים אשר הוכחו מדעית כמחליפי ניתוח.

אחד מהטיפולים אשר יכנסו תחת הרפורמה הוא טיפול בהזעת יתר בבית השחי MIRA DRY, הניתן בקליניקות הביוטי-טק של יפה מקסימוב, הטיפול הוא טיפול מחליף ניתוח (סימפטקטומיה) לאנשים הסובלים מהזעת יתר בבית השחי. על פי מחקרים של ה-FDA, כ-82% מבולטות הזיעה נהרסות כליל במהלך טיפול זה ולאחריו. בלוטות אשר נהרסו אינן יכולות להתחדש שוב ולכן מדובר על אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד המאפשרים לטפל בשורש הבעיה בטיפול בודד או לכל היותר שני טיפולים. לטיפול יתרונות רבים על פני תחליפי השוק המוכרים, הטיפול אינו פולשני ונעשה על ידי הרדמה מקומית המבוצעת ע"י רופא, התוצאות הן מידיות וזמן ההחלמה קצר מאוד. לפני הרפורמה, טיפול MIRA DRY, עלה כ-12,000 ₪, לאחר כניסת הרפורמה יהיו המטופלים זכאים עד לכיסוי מלא של הטיפול תלוי חברת הביטוח בה הם מבוטחים והפוליסה שברשותם. 

יפה מקסימוב (צילום: אופיר הראל)
יפה מקסימוב (צילום: אופיר הראל)

טיפולים נוספים שנכנסים תחת הרפורמה הם זריקת אורטוקין וזריקות PRP, טיפול בזריקות אלו מביא להשלמת הרקמות, הפחתת תהליכים דלקתיים וחזרת השריר למבנה התקין שלו. ההזרקות גם מסייעות למקרים של שברי מאמץ ומביאות לקיצור משך ההחלמה בשברי מאמץ. בהמשך גם זריקות ה-PRP ייכנסו לקלינקות הביוטי-טק של יפה מקסימוב.

נוסף לזריקות, ישנם טיפולי סקלרותרפיה להעלמת ורידים וטיפול בגלי הלם להפחתת כאבי שרירים ושלד כרוניים. 

יפה מקסימוב, בעלת רשת ביוטי- טק: "הרפורמה בביטוחי בריאות היא מהפכה אמיתית לצרכן, מלבד חסכון של עשרות אלפי שקלים למבוטחים, נוצרה תחרות פנימית בין חברות הביטוח, הצרכן יקבל פוליסה שטובה לו ללא כפל ביטוחי, והבשורה בתחום האסתטיקה, היא שהרפורמה כוללת הכנסת טיפולים אסתטיים מחליפי ניתוח בהשתתפות כמעט מלאה של הביטוח, ביניהם MIRA DAY טיפול לייבוש זיעה בבתי השחי הניתן אצלנו בקלינקות ביוטי-טק יפה מקסימוב".