אירוע מרגש: משפחותיהם של כמאה תורמי איברים השתתפו בהדלקת נרות חנוכה, ביחד עם הרב שלמה ברודי, יו"ר  ארגון הוד (תרומת איברים לפי ההלכה). האירוע המרגש התרחש במרכז הרפואי איכילוב בתל אביב, ובמהלכו אמר הרב למשפחות כי "בתרומתן הן מעודדות אחרים לקיים את המצווה הנעלה של הצלת חיים".

כאמור, כל משפחה הדליקה נרות בחנוכייה, וסיפרה על היקיר שאיבדה ועל המשמעות שנתנה להם תרומת האיברים בדמותם של המושתלים. את שירי החנוכה ליוו בנגינה ושירה דרור גליס ואסף טל. בהמשך המפגש, מושתלי לב, כבד וכליה תיארו בפני המשפחות את חייהם לפני ואחרי ההשתלה. 

אם ששכלה את בתה לפני כשנה וחצי סיפרה: "זו הפעם הראשונה שאני שומעת את הצד של המושתלים וזה מאוד מרגש אותי. עד היום דחיתי את המפגש עם המושתלים מאברי בתי משום שהיה קשה לי להכיל. אבל עכשיו אחרי הערב הזה נראה לי שאבקש לפגוש".

בין המשפחות הגיעו שישה פעוטות שנולדו לאחר שהאובדן פקד את משפחתם. "אבדנו את אלוני שלנו לפני ארבע שנים, ילד אהוב לב ומאז קרו לנו שלושה ניסים. מאיה שנולדה לפני שלוש שנים, בתוך שנת האבל הראשונה. אופיר ולירון, תאומים שנולדו ממש לפני שנה, בנר רביעי של חנוכה. שלושתם הכניסו לנו אור גדול בחיים", הוסיפה רעות דורון.

ד"ר תמר אשכנזי סיכמה: "לקראת סיום האירוע אמרתי למשפחות שהן אלו שמחזקות אותנו, מתאמות ההשתלה, בתפקיד. תעצומות הנפש, הנתינה, הרגישות, החשיבה על הזולת…שנמצאים בכל אחד מהם, מעניקים המון כוחות והשראה לסובבים אותם״הייה ערב של הכל  מהכל, סיפורים אנושיים ודמעות, והתרגשויות, וגם חיבוקים של כוח ומשמעות, למנגינת השיר שלא יגמר לעולם: 'ברק השמיים, תפילת האדם…'".